Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb dit truukje gebruikt en het is gelukt. bedankt daarvoor. Weet iemand echter misschien ook hoe ik mijn hotmail adres als afzender kan instellen wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb dit truukje gebruikt en het is gelukt. bedankt daarvoor. Weet iemand echter misschien ook hoe ik mijn hotmail adres als afzender kan instellen wanneer ik iets via mijn gmail-adres stuur via de Iphone..?
Meen het ergens gelezen te hebben maar kan het echt niet meer vinden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Die setting kun je in gmail/instellingen(settings)/accounts doen, kun je elk email adres invoeren voor uitgaande mail die je je maar kunt bedenken, bijv.; SantaClaus@Sjonnie.com
Laatst gewijzigd door vriesfde; 09-12-07 om 12:19. |
|
||||
|
||||
Yahoo! Mail > Hotmail
|
|
|||
|
|||
Ik vind het nog niet echt goed werken, de forwards komen niet allemaal aan en voor sommige duurt het echt een eeuwigheid voordat ze er zijn.
Daarbij komt ook dat ik de sync niet helemaal snap van het programma Mail en de Iphone, ze syncen volgens mij niet de berichten iig. |
|
|||
|
|||
bedankt voor deze geniale truuk! werkt perfect
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe lang duurt het bij jou gemiddeld voor een bericht doorgestuurd wordt? Hier zijn de enkele mails die ik, na de activatie van de mobile dienst, ontvangen heb nog steeds niet doorgestuurd. Nu kreeg ik net een andere mail, aangezien ik dat Hotmail adres heb toegevoegd als extra 'from' adres in Gmail, en die wordt wel (nagenoeg onmiddellijk) doorgestuurd... Het zal dan wel een tijdje duren voor die dienst effectief actief wordt? (Ik heb de dienst eergisteren geactiveerd.) |
|
||||
|
||||
Nja ik heb het vanochtend geprobeerd maar mooi dat het niet werkte... Zouden ze het niet al hebben gefixed?
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Het werkt bij mij echt goed. Kijk eens of je filters in Hotmail hebt ingesteld, of dat de mails in je ongewenste mail op Hotmail/Gmail terecht gekomen zijn.
|
|
||||
|
||||
Bij mij kan ik gewoon geen Gmail instellen na al die truukjes zegt meneer live nogsteeds dat alleen msn, hotmail of live dingen mogen
Verdorie |
|
|||
|
|||
Heb je een activeringscode gehad via SMS en ingevoerd?
De taal in Hotmail moet op NL staan en ook het land in je persoonlijke gegevens. Laatst gewijzigd door Fresh; 06-01-08 om 18:48. |
|
||||
|
||||
Jep jep jep
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi, bij mij werkt m'n upc mail niet. Ik gebruik wel de goede instelingen. (voor zover ik kan zien...) tips ?
|
|
|||
|
|||
ik zelf heb het al ingesteld maar voor mijn vriendin krijg ik geen sms binnen met de activeringscode...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ehm ik heb het nog anders gedaan.
Ingelogd op hotmail.com (ik gebruik wel de full version of windows live hotmail blijkbaar) Rechterbovenscherm : OPTIONS --> More options --> Manage Account --> forward mail to another email account. Kun je een regulier account ingeven. Klaar. Geen sms of niks. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk nog even naar de naam van dit topic, zie je het woordje "gratis"? Jouw oplossing met een betaalde account is dus niet gratis. Als je een gratis Hotmail account hebt kun je je mail alleen forwarden naar hotmail.com, live.nl, live.com en msn.com accounts. Een Gmail.com, mac.com, of andere account zal Hotmail niet accepteren. |
|
||||
|
||||
Ik heb niet betaald voor dit msn account trouwes. Ik ga microschoft niet sponseren..
Das het mooie ervan. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb zojuist de handleiding gevolgd en het werkt perfect met Orange en imap van xs4all. Een mail die ik naar hotmail stuurde kwam in 3 seconden aan!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil pushmail Gmail en Hotmail | EvertStrack | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 19:36 |
gmail, hotmail en de iphone | dagsh | iPhone algemeen | 0 | 07-01-11 12:55 |
Hoe kun je via mail button hotmail of gmail openen? | orli | iPhone algemeen | 15 | 15-03-09 17:21 |
Hotmail in mail app zonder doorsturen naar gmail | segers909 | iPhone Apps | 20 | 23-10-08 09:54 |
|
|