Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij werkt het wel maar met een flinke vertraging. Het duurt veel langer wanneer een mailtje doorgestuurd moet worden vanuit je hotmailaccount naar gmailaccount ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het wel maar met een flinke vertraging. Het duurt veel langer wanneer een mailtje doorgestuurd moet worden vanuit je hotmailaccount naar gmailaccount dan wanneer je een mailtje opstelt vanuit je hotmailaccount en naar gmailaccount stuurt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Merci fresh, het werkt
|
|
|||
|
|||
Ipv Vodafone KPN aanvinken
Ik had ook het probleem dat Vodafone niet in de lijst voor sms alerts stond, maar heb toen gewoon KPN aangevinkt en dat werkt prima!
Volgens mij heeft dat aanvinken van een operator niets temaken met het netwerk, maar gewoon met de voorwaarden voor het gebruik van de alerts. |
|
|||
|
|||
Het werkt idd. Leuke tip
|
|
|||
|
|||
Het werkt zeker goed, geen problemen gehad, geen sms gehad!
Bedankt voor de tip, hier zat ik eigenlijk op te wachten. Gebruikt trouwens Vodafone, maar omdat je die niet kon selecteren uit het lijstje heb ik gewoon KPN gepakt, werkt ook, geen probleem. Thx! |
|
|||
|
|||
het werkt! thx
|
|
|||
|
|||
maar over het probleem van hotmail snap ik niet echt want je kan toch gewoon naar hotmail.com
|
|
||||
|
||||
Jha maar wij willen het ook in mail.app kunnen inlezen aangezien die het elk kwartier checkt
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Weet iemand of dit bij Proximus werkt?
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
gewoon een smsje eraan wagen!
ik heb vodafone en net zoals anderen kpn aangevinkt, werkt prima!
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met base (België)?
Die 'Microsoft Online Services Home'-link brengt mij precies niet waar ik moet zijn ... bij 'Windows Live™ Hotmail for mobile' vind ik nergens een aanmeld-knop, wel een 'try it out', een 'windows live alerts'-knop en een link (Windows Live) om hotmail te checken in safari of zo. ... wat moet ik doen? Dank bij voorbaat, Frolix |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde! Ze hebben Microsoft Online Services Home waarschijnlijk veranderd. Is deze truc nu nog steeds mogelijk?
|
|
||||
|
||||
tot voor kort in ieder geval wel ik heb het vorige week nog toegepast
|
|
|||
|
|||
0123456789
Laatst gewijzigd door Liquid2ubstanc3; 05-02-11 om 19:23. |
|
|||
|
|||
Ook ik heb het eindelijk geprobeert! Het werkt echt goed! Bedankt voor de truuk!!
Ps. Ik heb Proximus! Greetz! |
|
|||
|
|||
In Safari lukte het me niet, in Firefox wel, maar ook niet meteen... Mobile Alerts voor nieuwe berichten verscheen niet meteen, ik heb daarom de inschrijfprocedure herhaald en een vinkje gezet bij MSN Hotmail... toen kreeg ik een soort welkomstsmsje nog, die zal wel geld kosten maar heb je totaal niks aan... na een keer refreshen had ik toen wel het beoogde menu!
thx, werkt perfect nu! |
|
|||
|
|||
hoppa het werkt!!
Super bedankt, nu alleen nog wachten op m'n iphone |
|
|||
|
|||
Ik moet trouwens zeggen dat het wel werkt, maar de vertraging is wel erg groot af en toe. Hotmail is erg onregelmatig hierin zeg!
Volgens mij is het probleem trouwens dat als je met je gmail naar hotmail mailt, die hem vervolgens weer door moet sturen naar gmail, dat hotmail dan dus niks doorstuurt... Laatst gewijzigd door MellyVille; 29-03-08 om 15:45. |
|
|||
|
|||
wat noem je groot? Bij mij is het binnen de 2 min wel doorgestuurd.
Je kunt idd niet mailen met het adres naar hotmail dat je tevens als doorstuur adres hebt gebruikt. |
|
|||
|
|||
Klopt. Daar zit het probleem in.. Opgelost dus
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil pushmail Gmail en Hotmail | EvertStrack | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 19:36 |
gmail, hotmail en de iphone | dagsh | iPhone algemeen | 0 | 07-01-11 12:55 |
Hoe kun je via mail button hotmail of gmail openen? | orli | iPhone algemeen | 15 | 15-03-09 17:21 |
Hotmail in mail app zonder doorsturen naar gmail | segers909 | iPhone Apps | 20 | 23-10-08 09:54 |
|
|