Touchscreen reageert vaak niet meer na update ios 11.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 Dat is niet waar wat jij nu zegt. Vanaf het begin heb ik op mijn iPhone 8 ook die problemen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Deze week een vriend met een S5 die ook klaagde en was nog waar ook .. Had dan wel gezien dat zijn toestel niet up tot date was da maar ineens geüpdatet voor hem en hij zegt dat nu beter is maar idd het probleem lijkt mij niet alleen bij de S6(plus) te liggen
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Uit een betrouwbare website:
Citaat:
iOS 11.0.3 Release Notes, Changelog: Here Are All The Changes | Redmond Pie |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik was afgelopen week bij de Apple Store in Den Haag en daar waren er al vijf met het zelfde probleem. En Apple zegt wel vaker dingen..... |
|
|||
|
|||
Vanmorgen wederom een probleem met mijn vriendin haar iPhone 8 +.
Probleem is identiek als eerder omschreven. Citaat:
Mijn eigen iphone 8 + welke 1 week ouder is werkt wel naar behoren. Overigens bij beide iphones de parralax functie uitgeschakeld omdat dit niet vlekkeloos werkt. |
|
|||
|
|||
Het gekke is dat er altijd redelijk duidelijk gesuggereerd wordt dat je de issue enkel en alleen hebt als je "niet originele" onderdelen in je 6 hebt zitten.
Nu goed, mijn 6s PLUS heeft wel degelijk alles nog origineel en die doet het ook. Het is fel gebeterd met de laatste update, maar het is er soms nog. Gebruikt Apple dan zelf niet origineel materiaal of wat? (Gooi je dan alle Samsung stuff buiten om van die vervelende bugs af te zijn... . iOS 11 zit er vol van. pffff) |
Labels |
touchscreen reageert niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen reageert niet meer (met zebrastrepen op 50procent van 't scherm) | kerimyaman | iPhone algemeen | 3 | 21-10-13 20:39 |
iPhone 4 touchscreen reageert niet meer | Maykoe | iPhone algemeen | 4 | 04-10-13 00:14 |
Rechtse deel van touchscreen reageert niet meer | robhop | iPhone algemeen | 0 | 11-09-11 13:29 |
touchscreen reageert niet meer | Buis | iPhone algemeen | 0 | 12-02-11 16:32 |
iPhone reageert (vaak) niet meer op schermaanraking | GHSantegoeds | iPhone algemeen | 7 | 03-08-10 15:27 |
|
|