Back-up maken iTunes zonder invoer toegangscode? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag ... Geachte allen, Na dagen te hebben rond gezocht op internet over dit 'probleem' ben ik nog altijd niks wijzer. De meeste artikelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Back-up maken iTunes zonder invoer toegangscode?
Mijn vraag
... Geachte allen, Na dagen te hebben rond gezocht op internet over dit 'probleem' ben ik nog altijd niks wijzer. De meeste artikelen en forums komen uit 2014, niet erg recent dus. Ik kam met het volgende probleem, mijn iPhone 7 is recent kapot gevallen. Compleet zwart scherm en van boven tot onder gebarsten (geeft geen signaal etc meer). Er staan een aantal zeer belangrijke gegevens op, waaronder foto's en andere data. Ik wil ontzettend graag hier een back-up van. Nu vraagt iTunes om mijn toegangscode in te voeren (zonder deze code word mijn telefoon niet herkend). Is hier een 'omweg' voor?! Ik zal niet de enige zijn met dit probleem.. Daarnaast een ontzettend vervelend detail, mijn homebutton is defect. Kabel naar moederbord is stuk. Assistive touch activeren (doormiddel van Siri) ook niet mogelijk omdat Siri uitgeschakeld staat... Alvast ontzettend bedankt! Relevante software en hardware die ik gebruik: Ik maak gebruik van een macbook. Recent gedaan e.d: Apple store gebeld, standaard procedure is dat de iPhone altijd word 'leeg' gehaald. Zij kunnen dus niks betekenen in deze. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen back-up kunnen maken via Itunes | bootje97 | iPhone algemeen | 2 | 29-05-14 18:31 |
Back up maken zonder te herstellen | Ibrahim70 | iPhone algemeen | 7 | 23-08-12 23:02 |
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode | seyour | Unlock | 1 | 18-02-11 22:18 |
Wie helpt mij een back-up maken van mn Iphone zonder Itunes? | Gootje78 | iTunes | 4 | 15-08-10 11:04 |
back up terugplaatsen met toegangscode lukt niet | Van3 | Archief | 2 | 02-05-10 22:50 |
|
|