Mijn iPhone SE reageer niet goed op aanrakingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, mijn twee jaar oude iPhone SE 64 gig is een prima toestel maar hapert regelmatig met aanrakingen touchscreen. Vooral als ik hem plat neer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone SE reageer niet goed op aanrakingen
Goedemorgen, mijn twee jaar oude iPhone SE 64 gig is een prima toestel maar hapert regelmatig met aanrakingen touchscreen. Vooral als ik hem plat neer leg,op een tafel bijv, dan reageert hij praktisch niet. Zo gauw ik hem oppak is er niets aan de hand. Dus onder een bepaalde schuine hoek op plat neerleggen hapert het scherm. Iemand ervaring hiermee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer het app "touchscreen test" daarmee kun je alle posities na aanraken zien of die reageren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone reageert niet meer op aanrakingen | CBibi | iPhone algemeen | 5 | 26-03-17 15:48 |
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen na opendoen | Thib1 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-15 09:18 |
Mijn Iphone reageert niet meer op aanrakingen | randmeer | iPhone algemeen | 1 | 05-09-15 17:12 |
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen | Biggyboy | iPhone algemeen | 4 | 24-06-14 16:37 |
Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen | eddyh1 | iPhone algemeen | 9 | 26-11-13 23:55 |
|
|