geen geluid meer in auto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds deze morgen kan ik plots geen muziek meer afspelen in de auto via usb met mijn iPhone. ik gebruikte steeds you tube om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen geluid meer in auto
sinds deze morgen kan ik plots geen muziek meer afspelen in de auto via usb met mijn iPhone.
ik gebruikte steeds you tube om een afspeellijst te beluisteren via mijn autoradio. nu komt het geluid dus enkel nog via mijn iPhone, en niet meer via mijn autoradio. Hij laadt wel nog op via dezelfde usbkabel in de auto? Ik heb de nieuwste software update reeds toegepast. iemand tips? Ook apple music of andere apps geven geen geluid meer via de radio |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een andere usb kabel.
|
|
|||
|
|||
Idd een hoop trammelant met de nep lightning cables.
Mogelijk is eerst iphone unlocken en dan pas verbinden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 8PLUS heeft geen auto helderderheidsregeling meer | raverke95 | iPhone algemeen | 14 | 23-09-18 10:48 |
Sygic: geen geluid in auto | bunqueejump | iPhone Navigatie | 0 | 25-07-15 00:18 |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
|
|