USB probleem iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben, maar sinds IOS 13 en Catalina heb ik problemen wanneer ik mijn iPhone (iPhone XS) aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
USB probleem iPhone
Ben benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben, maar sinds IOS 13 en Catalina heb ik problemen wanneer ik mijn iPhone (iPhone XS) aan mijn Imac wil synchroniseren.
De pop up of ik de iMac vertrouw blijft zeg maar knipperen, dit is op alle USB porten. Uiteraard al een nieuwe kabel geprobeerd, Catalina opnieuw geïnstalleerd maar geen oplossing. Een collega van mij heeft exact hetzelfde alleen dan met een iPhone XR en een MacBook. Wellicht een bug maar geen idee hoe dit op te lossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, usb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Crash, Batterij probleem, Wi-Fi probleem | martijn2308 | iPhone algemeen | 4 | 28-02-14 13:38 |
Iphone 4 valt uit + Wi-Fi probleem + sim probleem | WesleyZ | iPhone algemeen | 2 | 04-05-13 20:37 |
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. | mrgabi | iPhone algemeen | 3 | 05-12-12 11:02 |
Iphone 4 probleem en iphone 3 probleem. telefoon van overleden vader is geblokkeerd | Biancag66 | iPhone algemeen | 1 | 21-08-11 19:42 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|