Crash, Batterij probleem, Wifi probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, ik heb een iphone 5S van oktober. Nu sinds 2 maanden start mijn iphone heel vaak opnieuw op. Mijn batterij gaat ook heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Crash, Batterij probleem, Wi-Fi probleem
Hallo Allemaal,
ik heb een iphone 5S van oktober. Nu sinds 2 maanden start mijn iphone heel vaak opnieuw op. Mijn batterij gaat ook heel snel leeg en geeft ook niet de juisten % aan. Kan namelijk 3 uur lang op 1 procent. Daarnaast werkt mijn Wi-Fi na een kwartier ook niet meer. Iemand enig idee waar dit door kan komen. Mobiel is nooit gevallen. Lijkt mij toch dat ik een nieuwe krijg bij de genius bar? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar het aan ligt weet ik niet, maar zolang je nog garantie hebt zou ik hem omruilen via Apple en nooit zelf eraan rommelen.
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem idd omruilen voor ander exemplaar
|
|||
|
|||
Meteen omruilen die handel.
|
|
|||
|
|||
Stuur je ook diagnostische gegevens naar Apple?
Zo ja kan jezelf ook al kijken wat er gebeurt of al contact opnemen met de helpdesk zei kunnen deze gegevens uitlezen. En bedoel je met uitgaan zwart scherm met Apple logo? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 valt uit + Wi-Fi probleem + sim probleem | WesleyZ | iPhone algemeen | 2 | 04-05-13 20:37 |
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. | mrgabi | iPhone algemeen | 3 | 05-12-12 11:02 |
3G safari crash probleem | patrickronaldo | iPhone algemeen | 8 | 23-09-12 22:56 |
Crash door Probleem met dreambord? | stefanokx | Jailbreak apps en thema's | 9 | 27-09-11 21:45 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|