Whatsapp chat verwijderd, backup mogelijk? Video backup uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een klein probleem, en ben benieuwd of er mogelijkheden zijn dit op te lossen. Mijn vader heeft gisteren bij de instellingen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp chat verwijderd, backup mogelijk? Video backup uit.
Ik zit met een klein probleem, en ben benieuwd of er mogelijkheden zijn dit op te lossen.
Mijn vader heeft gisteren bij de instellingen van één specifieke groepschat per ongeluk op "wis chat" gedrukt. Daardoor is alles natuurlijk nu verwijderd uit die groepschat (berichten en media). Dit wil hij graag hersteld hebben. Op het eerste oog wellicht geen heel groot probleem, want gisterochtend is nog voor het laatst een iCloud reservekopie gemaakt. Door het verwijderen en opnieuw installeren van WhatsApp kan alles worden hersteld normaal gesproken. Echter is/was de optie "inclusief video's" niet aangevinkt bij backupinstellingen. Extra info: Video's en foto's worden niet automatisch naar zijn camera roll opgeslagen. Whatsapp is ongeveer 8 GB op zijn telefoon, de iCloud backup is 2GB. Die video's zijn gewoon nog toegankelijk natuurlijk in WhatsApp, maar ik ben bang dat door middel van een backup terugzetten, er een "schone" installatie wordt gedaan, zonder video's dus. Is er een mogelijkheid de backup van gisteren te herstellen, en toch ook de video's mee te nemen / te herstellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp backup. | Anothergenius | iPhone Apps | 1 | 15-09-17 21:10 |
Backup whatsapp | luttigol | iPhone algemeen | 8 | 03-02-16 12:26 |
Backup kan niet verwijderd worden | bing69 | iCloud | 1 | 24-12-13 10:09 |
WhatsApp backup | Reneetje2108 | iPhone Apps | 0 | 23-10-13 13:54 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
|
|