Bel Functie Iphone 3G werkt opeens niet meer !! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik had het probleem en had kate geïnstalleerd. Na het verwijderen van kate werkt alles gewoon weer. Niet aan beginnen dus dat kate !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook ik had het probleem en had kate geïnstalleerd. Na het verwijderen van kate werkt alles gewoon weer. Niet aan beginnen dus dat kate !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb mobile enhancer twee weken geleden verwijderd, het ging prima, maar nu is het probleem weer terug. Ik heb ripdev er op staan, maar hoe verwijder ik die?
|
|
|||
|
|||
ik heb geen van beide programma's erop staan, en ik kan dus ook niet bellen met de toetsen! helppp?
ripdev trouwens wel, maar die stond er al op gelijk na jailbreak heb ik er niet opgezet. |
|
|||
|
|||
Hij werkt bij mij weer. Mobile enhancer stond er toch weer op. Hoe dat kan??
Ik had eerst ripdev verwijderd, maar dat hielp niet. Nadat ik mobile enhancer had verwijderd en herstart had, werkt alles prima. |
|
|||
|
|||
Mobile enhancer, was ook bij mij het probleem??!! Bedankt voor jullie tips?!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: mail werkt opeens niet meer | demies | Jailbreak | 2 | 22-11-10 23:14 |
Bel icoontje werkt niet meer | leyla | iPhone algemeen | 12 | 16-02-09 14:00 |
email ophalen via Wi-Fi werkt - opeens - niet meer | duffer | iTunes | 1 | 21-09-08 10:26 |
Installer werkt opeens niet meer. | help | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 15:03 |
Wi-Fi werkt opeens niet meer | Wichert | Wi-Fi | 15 | 14-02-08 13:42 |
|
|