Verschil in kwaliteit van het scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu in bezit van een nieuwe iPhone 3g uit belgie, voorheen had ik een T-Mobile iPhone 3g. Nu lijkt het alsof het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil in kwaliteit van het scherm
Ik ben nu in bezit van een nieuwe iPhone 3g uit belgie, voorheen had ik een T-Mobile iPhone 3g. Nu lijkt het alsof het scherm van mijn nieuwe telefoon slechter van kwaliteit is dan mijn vorige, niet zo scherp. Om dit te veriferen zou ik dit exemplaar graag met een andere vergelijken. Is er misschien een iPhone 3g bezitter die in de buurt van Eindhoven die 5 minuutjes tijd heeft?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het verschil tussen de dry protector set en die met liquid van Bodyguardz? | iRobin | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 26-10-12 19:15 |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 | seminifeer | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 08:59 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|