Gedeeltelijk email ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds kort de 3g iphone en ik ben nog aan het stoeien om mijn mail goed te krijgen. Probleem in nu dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gedeeltelijk email ontvangen
ik heb sinds kort de 3g iphone en ik ben nog aan het stoeien om mijn mail goed te krijgen.
Probleem in nu dat ik wel mails kan ontvangen maar ik ontvang ze niet allemaal. Ik stuur test mailtjes van een ander account naar het account dat ik heb ingesteld op mijn iphone. Nu gebeurt het dat ik het ene mailtje wel ontvang en de volgende weer niet. Iemand een suggestie wat het probleem is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem verholpen kwam er net achter dat de instellingen in mijn outlook niet helemaal goed stonden. Bericht werd direct van de server gehaald. Heb nu de instelling zo gezet dat deze 10 dagen blijft staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email ontvangen lukt niet. | dkcars | iPhone algemeen | 0 | 01-12-10 19:28 |
Kan geen email ontvangen | Rubske | Overige providers Nederland | 8 | 14-10-10 13:04 |
s'nachts geen email ontvangen | Stendec | iPhone algemeen | 7 | 17-11-09 21:16 |
sms ontvangen bij email | tankist | iPhone algemeen | 1 | 12-03-09 16:36 |
email sneller ontvangen | tankist | iPhone algemeen | 3 | 13-02-09 15:17 |
|
|