Mail van school op m'n iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joblamie die webmail link zou technisch gezien kunnen, maar logischer zou zijn imap.hu.nl. De oplossing die de susyeembeheerder jou geboden heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Naam: voornaam + achternaam Adres: voornaam.achternaam@student.hu.nl Beschrijving: voornaam + achternaam Hostnaam inkomend: www.webmail.hogeschoolutrecht.nl Gebruikersnaam: voornaam.achternaam@student.hu.nl Wachtwoord: ********** Hostnaam uitgaand: smtp.hu.nl Hij geeft ook steeds de melding dat de gebruikersnaam en/of het wachtwoord niet correct zijn ingevoerd, terwijl ik zeker weet dat die wél correct zijn ingevoerd. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
misschien moet je die @student.hu.nl er niet achter zetten in je gebruikersnaam... Of had je dat al geprobeerd? En als hostname www.webmail.hogeschoolutrecht.nl is toch wel enigzins onlogisch hoor. Het is namelijk een dubbele subdomein. Namelijk én www én webmail. Meestal is het 1 van beide en niet alle twee. Dus probeer het eens zonder www want dat is niet echt logisch.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er komen opeenvolgend twee meldingen: 1. Het certificaat voor 'voornaam.achternaam@student.hu.nl' is mogelijk ongeldig 2. Het wachtwoord of de gebruikersnaam voor 'webmail.hu.nl' is niet correct |
|
|||
|
|||
Voor diegene die gebruik willen maken van de fontys mail op de iphone, dit werkt perfect! ga even hier naartoe: E-mailvoorziening Fontys Hogescholen - overzicht handleidingen
kijk bij overig. naam is: mail/agenda op iphone. Als je deze opent moet je wel even inloggen met je fontys gebruikers account. |
|
|||
|
|||
Op 5 oktober 2008 startte ik dit topic omdat het me niet lukte om de webmail van school (hogeschool utrecht) via de mail-app te ontvangen en versturen. Na veel uitgeprobeer is het afgelopen week eindelijk gelukt (via exchange!) Joehoe!! Wil jullie graag allemaal bedanken voor het meehelpen en meedenken.
Als iemand de gegevens ook wil: ze staan inmiddels (dankzij mij ) op Sharepoint (intranet van de school), of PM me even! |
|
||||
|
||||
Het duurt even maar dan heb je ook wat ;-) top dat het je eindelijk gelukt is!
|
|
|||
|
|||
hayphone, zou je mij verder kunnen helpen. Ik ben hier ook al een tijdje mee bezig maar mij lukt het niet.
|
|
||||
|
||||
dit geldt alleen voor hogeschool utrecht he?
Want ik zit op het avans in Den Bosch. Maar het is niet zo'n ramp als het daarvoor niet lukt toch wel benieuwd ernaar.
|
|||
|
|||
Citaat:
Server: webmail.hu.nl Gebruikersnaam: voornaam.achternaam@student.hu.nl |
|
|||
|
|||
iemand weet iets van hszuyd Sittard
zelfde probleem met webmail Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Had graag fronter mail op mijn telefoon gehad. Ik ben alleen vorige week geslaagd. Ook niet erg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor het bijhouden van je cijfers op school | msunique | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 07-05-14 00:28 |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
Wi-fi op school | chappoian | Wi-Fi | 1 | 23-09-10 15:40 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
Webmailaccount van school instellen | Natural High | iPhone algemeen | 3 | 09-08-09 13:56 |
|
|