//

Kan niet meer synce :S

Kan niet meer synce :S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 1G, nu wilde ik hem deze morgen syncroniseren met mijn pc. Maar het lukte niet, ik krijg de boodschap dat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-08, 23:13
joppe's schermafbeelding
joppe joppe is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Linden, België
Berichten: 152
Standaard Kan niet meer synce :S

Ik heb een iphone 1G, nu wilde ik hem deze morgen syncroniseren met mijn pc. Maar het lukte niet, ik krijg de boodschap dat hij de iphone niet herkende omdat hij een storing veroorzaakte.
Ik denk dat het aan de connector ligt van mijn iPhone want ik heb al met een ander kabletje geprobeert en op een andere pc. Maar ik blijf dezelfde boodschap krijgen. Weet iemand iets wat ik nog kan proberen of heeft er iemand ervaring met de support van Apple België met Amerikaanse iPhones. Ik heb geen Garantiebewijs ofzo.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-08, 08:09
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

elders op het forum zijn diverse berichten waarin reparatie ervaringen worden gedeeld.
suc6.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 19:00
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld vincent iPhone algemeen 11 04-10-08 18:18
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) Guest-20201028093429 iTunes 3 21-08-08 22:19
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet dennis3 iPhone algemeen 0 07-05-08 17:14
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee bram87 Unlock [archief] 2 14-02-08 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.