MobiNews laten werken over 3G ipv Wi-Fi! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Buur Dank je voor het uitvinden van de App Bundle identifier en het posten van een nieuwe aangepaste VoIPover3g.plist. Maar helaas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Graag een laatste update van dit programma en iemand die me kan helpen met het installeren want ik krijg een fout melding in windows xp :
" De gecomprimeerde map is ongeldig en of beschadigd" graag uitleggen wat ik moet doen of waarom dit komt. Bedankt mensen ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Buur; 17-02-09 om 19:12. Reden: link toegevoegd |
|
|||
|
|||
heb ik gedaan, werkt niet steeds dezelfde foutmelding
|
|
||||
|
||||
Dan gaat er iets mis op jouw pc, mogelijk met je unzip-programma?... Want met de plist.zip is niks mis mee (zoals ik al zei, net zelf nog getest).
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat moet je niet aan een Mac-gebruiker vragen.
|
|
|||
|
|||
het ligt duidelijk aan de map !
Kan je dit bestand niet gewoon online zetten zonder zip ? Zowel in xp als in Vista werkt het niet. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb het net gedownload met mijn xp en geen problemen ondervonden edit: klopt het dat als je het zip bestand hebt geplaatst, dat je dan niet meer via Wi-Fi gebruik kan maken van Joost/Mobinews?
there are no strangers, just friends who never met before Laatst gewijzigd door Lucien1966; 17-02-09 om 22:44. |
|
||||
|
||||
Je moet niet het zip-bestand plaatsen, maar eerst uitpakken en de plist plaatsen (zie posting 1). En dan kun je nog steeds ook van Wi-Fi gebruik maken voor Joost/MobiNews. Mits je de handleiding van posting 1 goed volgt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik bedoelde dus ook het gedownloade VoIPover3G.plist bestand, want ik krijg de melding "No Wi-Fi connection, please exit application. MobileNews can only work with Wi-Fi, not 3G." |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om siphone toe te voegen? Dat zou echt geweldig zijn!
Als iemand dit programmatje niet heeft, kan iemand misschien mij uitleggen hoe je aan het adres komt zodat je dat bestandje kan veranderen? Thnx! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Help allee hoe kan dat nu kan jij me gewoon anders eens alle bestanden doorzenden maar dan wel uitgepakt ? je kan het doorzenden zie prive bericht (dank je alvast ) |
|
||||
|
||||
Citaat:
edit: bestandje is onderweg, wel eventjes het bestand hernoemen naar VoIPover3G.plist Laatst gewijzigd door Lucien1966; 18-02-09 om 01:22. |
|
||||
|
||||
Lees even de hele draad door, daar heb ik het al eens uitgelegd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan zou het geen probleem moeten zijn, werkt hier (en voor anderen) al maanden prima. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb het nu alleen kunnen uitproberen met Wi-Fi en dat gaat prima, en morgen zal ik het wel uitprobreren met 3G. (ik heb jouw *.plist bestand gebruikt, ik heb geen permissies toegepast, want ik weet niet goed hoe ik dat met IphoneBrowser kan aanpassen) |
|
||||
|
||||
Het zou echt moeten werken, als je de handleiding gevolgd hebt. Zojuist nog MobiNews getest via GPRS zelfs. Supertraag natuurlijk (wat wil je met GPRS), maar geen melding van "Wi-Fi benodigd" en het werkt weldegelijk! En dat zou het dus voor jou ook moeten doen. En dat gaat het ook doen, kan niet anders!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met iphonebrowser kan je geen permissies toekennen gebruik beter iphonetunnel en succes |
|
||||
|
||||
|
Labels |
fring, joost, mobinews, truphone, voipover3g |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod accessoire op iphone laten werken? | indoow | iPhone algemeen | 0 | 05-01-10 15:30 |
Wordpress iphone laten werken met joomla | JohnValkenburg | iPhone Apps | 2 | 22-12-09 18:03 |
Windows: Mediabuttons laten werken met iTunes | Predd | iTunes | 3 | 11-03-08 20:12 |
[1.1.1] Iphone als externe hdd laten werken | Guest-20201108204737 | iPhone algemeen | 6 | 22-01-08 13:07 |
|
|