//

3G verbinding werkt niet meer

3G verbinding werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; Ik heb sinds kort een erg vervelend probleem met mijn 3G-8GB. De iPhone kan geen 3G verbinding meer maken. Het ligt niet aan het netwerk, omdat de simkaart in een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 27-12-08, 21:28
shiver23 shiver23 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard 3G verbinding werkt niet meer

Ik heb sinds kort een erg vervelend probleem met mijn 3G-8GB. De iPhone kan geen 3G verbinding meer maken. Het ligt niet aan het netwerk, omdat de simkaart in een ander toestel vol 3G-bereik geeft.

Het gaat om een 3G met 2.2. Hij was gejailbreaked met SBSettings en winterboard. Verder geen andere onofficiele apps. Na een aantal malen het toestel opnieuw op te starten met 3G uit/aan werkte dat nog steeds niet. Uiteindelijk heb ik een restore gedaan, maar het probleem is gebleven.

Uiteindelijk heb ik weer een jailbreak uitgevoerd en heb ik Bossprefs er maar opgezet. Nu werkt ook de GPRS-verbinding niet meer. Zonder dat ik daar gekke dingen gedaan heb (helemaal niet zelfs) is het probleem dus alleen maar erger geworden.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen en hoe ik het zou kunnen oplossen?
 

Labels
3g verbinding, defect, mobiele verbinding, umts



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen verbinding meer mogelijk (afkoelen Wi-Fi werkt 10 sec.) sportingboy Wi-Fi 1 12-05-11 23:12
Bluetooth verbinding werkt niet meer onder OS4 Captain Roger iPhone algemeen 27 24-04-11 11:25
3G verbinding werkt niet goed Megiddo iPhone algemeen 1 27-04-10 15:57
iphone werkt niet meer en kan verbinding maken met itunes beavers iTunes 28 04-06-09 17:23
3G verbinding werkt niet!! Menno84 Odido (T-Mobile) 1 16-04-09 17:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:05.