//

Geen internet via 3G/GPRS met (US) iPhone 3G

Geen internet via 3G/GPRS met (US) iPhone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen.. Een maat van mij heeft sinds kort een iPhone 3G met FW 2.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-09, 14:08
DrummerSays DrummerSays is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 26
Standaard Geen internet via 3G/GPRS met (US) iPhone 3G

Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen..



Een maat van mij heeft sinds kort een iPhone 3G met FW 2.2 + jailbreak...(US-AT&T-lock)



Nadat yellowsn0w eroverheen is gegaan is er niets aan de hand kwa bellen en smsen via zn T-Mobile sim-only abonnement,alles werkt perfect! (++ for Dev!)...

Vervolgens heeft hij een internet abo afgesloten van €9,95 bij hun maar kan daar geen gebruik van maken!

Hij krijgt meldingen als ''No internet connection''..

Ik ben daarna naar Settings gegaan en zocht naar ''Cellular Data Network'' maar stond er niet tussen!

Bij mijn iPhone 3G,die hetzelfde is als van hem (iPhone 3G,jailbreak, FW 2.2,uit de US, AT&T-lock maar met TurboSim voor mijn exact hetzelfde abonnement als hem, staat en heeft het er altijd al gestaan!..



Dus ik denk,ik installeer ''APN Editing'' via Cydia zodat ik wel Cellular Data Network krijg onder ''Network''... En ja hoor! Het staat er en ik vul netjes VPN en username en password in (dezelfde instellingen van T-Mobile die bij mij ook werken)...



Maar helaas,nog steeds geen internet via GPRS of 3G!..

Doe ik iets fout?

Zou iemand me alstublieft iets op weg kunnen helpen hierin,of komt het jullie ook niet bekend voor?



Michel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-09, 15:13
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Misschien eens de netwerkinstellingen herstellen? Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS4 Geen internet via GPRS - wel via Wi-Fi renedis Wi-Fi 8 04-07-10 00:22
Geen internet in België onder GPRS mhoutman Internet in buitenland (roaming) 4 16-10-09 19:03
Geen 3g of gprs bereik binnen met 3gs, wel met 3g PNXRMX Odido (T-Mobile) 0 05-07-09 18:53
Geen internet met 3G, wel met gprs/edge tomnijhuis iPhone algemeen 14 29-04-09 17:02
Geen internet via 3G/GPRS met (US) iPhone 3G DrummerSays Odido (T-Mobile) 7 04-02-09 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.