Weet iemand wat TTY is? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is het dan? Bomans, zie je dat ik ook geen tty aan of uit kan zetten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is het dan? Bomans, zie je dat ik ook geen tty aan of uit kan zetten?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft mij geheugen me toch niet in de steek gelaten, ik kon me namelijk herinneren dat ik ook geen TTY meer had.
Het klopt wat Bomans zegt dat dit niet het TTY symbool is. Heb je misschien iets van "StatusNotifier" geïnstalleerd? Het hoorntje ziet er namelijk vergelijkbaar uit als een gemiste oproep van de StatusNotifier. |
|
||||
|
||||
En ook ik kan TTY niet vinden in mijn iPhone 3G, of het staat verdoken ...
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie berichten, maar ik heb niks geinstalleerd. Ik heb mijn telefoon een jailbreak gedaan waarin de app. cydia en installer erop kwamen. Daarnaast ook de winterboard, maar meer dan dat ook niet. Echt heel vreemd.
Laatst gewijzigd door Bomans; 07-05-09 om 16:30. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Weet iemand welke plist er aangepast moet worden om TTY weer terug te halen?
|
|
|||
|
|||
TTY betekent : Talk To You...
ofwel: TTYN --> Talk To You Never |
|
|||
|
|||
onbekend icoontje !
ik heb naast mijn batterij-icoontje een ander icoontje staan, en weet niet wat het is!
Het is een telefoontje met eronder een toetsenbordje! het wreet aan m'n batterij, wie weet wat het is en hoe ik het uitschakel! groetjes |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Graag volgende keer even de zoekfunctie gebruiken want hier zijn al meerdere draadjes van te vinden op het forum. Het icon is van de TTY optie van je iPhone, dit is voor slechthorende en slechtziende mensen. Bekijk ook even dit, daar staan alle iconen op die je maar kan vinden voor je iPhone.
|
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
|
|||
|
|||
Citaat:
dank je wel, je was heel vriendelijk ! |
|
|||
|
|||
Alsnog.. als het goed is er nog steeds niet antwoord gegeven op de vraag hoe je de TTY uitziet indien de functie niet zichtbaar is bij Instellingen--> iPhone. Zowel op me iPhone 4 als 3Gs zie ik de functie niet. Helaas staat het icoontje wel op m'n 3Gs met iOS4, krijg het niet weg
|
|
|||
|
|||
TTY staat bij mij aan maar kan het niet meer vinden bij telefoon na update hoe haal ik het weg ?
|
|
|||
|
|||
TTY staat bij mij aan maar na de update is het ineens weg bij telefoon hoe kan ik het nu weer uitzetten ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
TTY betekent Teletypewriter. De allereerste computer consoles waren TTY (draadloos RTTY=Radio Teletypewriter). Een soort electrische schrijfmachines. Iedereen die al eens iets anders gebruikt heeft dan Windows weet dat de consoles in Linux en Unix vandaag nog steeds TTY (TTY1 -> TTY6) heten. Dus niet alleen voor niethorenden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen?? Weet iemand dit? | robinv71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-11-10 01:23 |
Weet iemand wat hier gaat gebeuren? | Sjoerdvanduijn | Archief | 7 | 15-03-09 18:52 |
Weet iemand wat deze tekst betekend | MC_MH | Chat en geruchten | 20 | 13-11-08 17:47 |
Weet iemand hoe dit liedje heet? | dorus | Chat en geruchten | 17 | 08-11-08 12:20 |
wat is tty | dsimons | Archief | 2 | 04-03-08 00:41 |
|
|