bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) korte vraag weet niet precies waar ik ehm moest posten maar ik ben van plan een iphone the halen wou alleen weten of het bellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bellen
korte vraag weet niet precies waar ik ehm moest posten
maar ik ben van plan een iphone the halen wou alleen weten of het bellen goed werkt de telefoon die ik nu heb trekt het volume omlaag als ik gebeld wordt dus af en toe ben ik aan het schreeuwen om verstaan te worden *daarom is het tijd voor een nieuwe telefoon plus dat het lekker staat bij de rest van de mac's |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als je een abbo met iphone neemt is het altijd goed
met jailbreak kan het nog wel eens vervelend zijn |
|
|||
|
|||
Met eventuele jailbreak heb ik geen ervaring maar met een "normale" iphone kan ik bovenstaande ook bevestigen, bellen werkt zeker goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen | Hippje | iPhone algemeen | 1 | 03-12-10 11:55 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
is het bellen én smsen of bellen óf smsen | RobbSnobb | Odido (T-Mobile) | 15 | 09-10-08 20:28 |
Bellen | Serkie | Archief | 2 | 10-08-08 14:44 |
|
|