Bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb al een tijdje mijn nieuwe iPhone 4. Heerlijk ding alleen heb ik sinds een paar dagen een probleem. Als ik iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen
Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje mijn nieuwe iPhone 4. Heerlijk ding alleen heb ik sinds een paar dagen een probleem. Als ik iemand bel (ook als die ander mij belt) kan ik hem niet horen, via die speaker bij je oor. Als ik het geluid op de luidspreker zet, hoor ik die persoon wel. Kan het zo zijn dat als ik de iPhone update naar iOS 4.2 dat ie het dan wel weer doet? Of is het iets hardware matig? Hippje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is denk ik hardware matig
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
bellen | Dat Joch | iPhone algemeen | 3 | 02-03-09 18:35 |
is het bellen én smsen of bellen óf smsen | RobbSnobb | Odido (T-Mobile) | 15 | 09-10-08 20:28 |
Bellen | Serkie | Archief | 2 | 10-08-08 14:44 |
|
|