edge doet het niet op 1.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb 1.1.2 geinstaleerd en wiki gevolgd bijna alles doet het moest wel eerst iworld instaleren daarna kon ik bellen maar nu doet egde het nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
edge doet het niet op 1.1.2
heb 1.1.2 geinstaleerd en wiki gevolgd bijna alles doet het moest wel eerst iworld instaleren daarna kon ik bellen maar nu doet egde het nog niet.
groet jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier jan,
Logo's kopieren naar \System\Library\CoreServices\SpringBoard.app\ in je iPhone en ga dan naar Settings->General->Network->EDGE hier moet je het volgende invoeren: - APN: live.vodafone.com - Username: vodafone - Password: vodafone Succes http://rapidshare.com/files/73848918/logo_s.rar.html Laatst gewijzigd door Dien; 02-12-07 om 21:49. |
|
||||
|
||||
ok waar moet ik die afbeeldingen stopen op iphone
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ok
ok topi kijk weer eens niet goed he bedankt
|
|
||||
|
||||
alles draait....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Wi-Fi doet het niet ? | Dazzle | Wi-Fi | 2 | 31-05-08 00:18 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|