//

Iphone werkt niet meer.

Iphone werkt niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag beste lezers, Sinds een paar maanden heb ik een iPhone die 't perfect deed, gejailbreaked, en unlocked. Gekocht in één een oosterse land, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-09, 15:20
hyrule hyrule is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard Iphone werkt niet meer.

Goedemiddag beste lezers,

Sinds een paar maanden heb ik een iPhone die 't perfect deed, gejailbreaked, en unlocked. Gekocht in één een oosterse land, en ontzettend blij ermee.

Tot m'n grote spijt had ik gister iets "ernstigs" ontdekt, ik had geen bereik meer.. nu heb ik overal op zitten googlen, hier de zoek functie op gebruikt en heb veel dingen geprobeert maar zit nu volgens mij nóg dieper in de problemen.

Als ik nu mijn iPhone opstart dan zegt hij dat ik moet verbinden met Itunes, maar als ik daar dan in zit zegt hij dat mijn sim kaart ongeldig is. Nu heb ik hem geprobeert te upgraden, en van alles en nog wat maar niks lukt mij.

Ik ben zelf erg in de war, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen en het stap voor stap uitleggen, want niks lukt en wilt op dit moment lukken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-09, 15:38
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Wat zijn nu ondertussen de huidige firmware versie en baseband versie (Zie instellingen op je iPhone)? Simlock vrij toestel?
  #3  
Oud 29-04-09, 15:43
hyrule hyrule is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Daar kan ik geeneens meer komen..het -was- 2.2, meer weet ik niet. Ik kan nu alleen nog emergency calls plegen.
  #4  
Oud 29-04-09, 16:12
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

En als je QuickPWN even eroverheendraait? Doet hij het wellicht weer?
  #5  
Oud 29-04-09, 16:33
hyrule hyrule is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Sorry, nu doet hij het wel. Ik ben het nu aan het installeren..ik edit zometeen nadat het klaar is.\


-edit- Oké.. hij start nu in ieder geval weer op, maar nu ben ik weer terug bij af. Ik heb geen signaal. Ik kan niet gebeld worden/bellen/smsen nu.. weet iemand daar wat op ?

Laatst gewijzigd door hyrule; 29-04-09 om 16:39.
  #6  
Oud 29-04-09, 17:02
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Check nogmaals even je firmware/baseband versie. Licht vermoeden dat je nu 2.2.1 hebt op een niet simlock vrij toestel?
  #7  
Oud 29-04-09, 17:09
hyrule hyrule is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Het is nu inderdaad versie 2.2.1. Hiervoor was hij wel simlock vrij.. stel dat hij nu gesimlocked is, is er dan nog een mogelijkheid om hem weer te unlocken?
  #8  
Oud 29-04-09, 17:41
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als het echt een simlockvrij toestel is krijg je er geen simlock meer op ook. Je moet dit niet verwarren met een locked toestel dat simlock vrij is gemaakt.

Indien het geen simlockvrij toestel is en je hebt nu 2.2.1 moet je de baseband downgraden, niet makkelijk maar sinds aantal weken wel mogelijk.
  #9  
Oud 29-04-09, 18:07
hyrule hyrule is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik kan nu gewoon alles doen, behalve bellen en smsen. Is dat een teken dat hij gewoon nog simlock vrij is? Zo niet, en het is dat wat jij bedoelt met dat ik nu moet downgraden.. is dat ergens in stappen te volgen? bvd.
  #10  
Oud 29-04-09, 18:19
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Als het echt een simlockvrij toestel is krijg je er geen simlock meer op ook. Je moet dit niet verwarren met een locked toestel dat simlock vrij is gemaakt.

Indien het geen simlockvrij toestel is en je hebt nu 2.2.1 moet je de baseband downgraden, niet makkelijk maar sinds aantal weken wel mogelijk.
Niet helemaal waar, dat hangt weer van de Bootloader af. Bootloader 5.0.9 + gaat niet lukken, 5.0.8 (5.8 in de volksmond) daarentegen wel!
__________________
"Microsoft Products are Generally Bug Free"
-- Bill Gates
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G op iphone 4 werkt niet meer bengt Odido (T-Mobile) 2 23-10-10 12:52
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46
iphone werkt niet meer MisterM24 Archief 2 15-07-08 16:47
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.