Google in safari werk niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo zoals al eerder is gemeld, Bij mij doet Google niks meer in het safari menu. Hij staat op zoekmachine google maar hij doet niks. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google in safari werk niet meer
Hallo zoals al eerder is gemeld, Bij mij doet Google niks meer in het safari menu. Hij staat op zoekmachine google maar hij doet niks.
Ik krijg als ik de Debug console aanzet een foutmelding te zien iets in het HTML script. Heb dit probleem nu een paar dagen. Heb alle instellingen al terug gezet maar dat hielp niet.. Weet iemand wat ik moet doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier ongeveer hetzelfde probleem, als ik via de ingebouwde zoekbalk iets zoek
kom ik op de google page, maar zonder resultaten. Als ik dan op weergave mode "Klassiek" klik, dan pas krijg ik resultaten te zien. Hier nu ook sinds een weekje ongeveer. Vreemd |
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde probleem.
geen idee hoe ik het verhelp. iemand suggesties? |
|
||||
|
||||
Wellicht je cache eens wissen?
Het ligt iig niet aan Google, werkt hier nl. wel op 3.0 GM.
|
|||
|
|||
Hopelijk wordt het verholpen door de aankomende 3.0 update...misschien een "herstel" via itunes? heeft iemand dat al geprobeerd?....ik iig nog niet!
Ben nu overigens aangesloten via Wi-Fi en zo te zien nergens last van :S erg vreemd,..lijkt wel of het aan het 3G ligt???? Laatst gewijzigd door iMario; 15-06-09 om 20:13. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
|||
|
|||
Ja, heb er hier ook last van, enkel via 3G of GPRS. Probleem ligt denk ik bij T-Mobile. Heb ze er over gemaild.
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem.
Bij het invoeren van een zoekterm in het 'ingebouwde Google-vakje', kom ik op een google pagina terecht zonder dat er gezocht is. Echt surfen naar google.nl en daar een zoekterm invoeren werkt wel. Net een restore gedaan van m'n iPhone, maar dat heeft helaas niet geholpen. Enige wat ik verder nog kan melden, was dat het echt van de ene op de andere dag zo was, zonder dat ik echt wijzigingen in m'n iPhone heb aangebracht. ?? Zie nu dat na de restore al m'n programma's verdwenen zijn...what the heck? Laatst gewijzigd door Niek_; 15-06-09 om 13:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ontopic: Na een restore nog steeds last van! Is bij 3G en edge het geval. Wi-Fi weet ik niet, zou zo maar kunnen. Ik draai overigens 3.0 GM, dus het kan niet aan 2.2.1 liggen. Ik heb al meerdere mensen gehoord met dit probleem, maar ook genoeg die dit probleem niet hebben. Het is wellicht selectief. Misschien komt het door een applicatie die geinstalleerd is, waar ergens vorige week een update van is geweest? Zoek de verschillen met mensen die het probleem niet hebben Overigens, als je in het lege zoekresultaat in safari op 'klassieke weerkgave' klikt, of desktop oid, dan krijg je wel een normaal zoekresultaat. Wellicht toch T-Mobile? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een probleem met Google alleen is die van mij anders. Ik kan namelijk niet op de site Google.nl (of .com) komen. Krijg dan gewoon een wit scherm. Maar ik kan wel op een soort andere Google komen via:
http://www.google.nl/m/ig?oe=UTF-8&client=safari&hl=nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help Wi-Fi werk niet meer. | crossa | Wi-Fi | 16 | 01-06-11 12:44 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
Google via Safari zoekt niet meer | BfromB | iPhone Apps | 7 | 22-12-08 09:22 |
Werk niet meer | TheDon1981 | iPhone algemeen | 0 | 17-07-08 20:45 |
|
|