[Klacht] Iphone 3G en 3Gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens, het is een telefoon. Voor elke andere smartphone die wat ouder is geworden komen er uberhaupt geen nieuwe functies, wees blij dat je nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jongens, het is een telefoon. Voor elke andere smartphone die wat ouder is geworden komen er uberhaupt geen nieuwe functies, wees blij dat je nog wel iets krijgt met de 3.0 update!
Citaat:
Als je fatsoenlijk wil filmen moet je dat lekker op een VIDEOcamera doen en niet op je telefoon Laatst gewijzigd door Timmeh_; 17-06-09 om 23:46. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
wow.
het is wel best kinderachtig. jullie maken ruzie voor een telefoon. wees gwn blij. o_o |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ondertussen een in feite beter toestel voor z'n geld gevonden;samsung omnia i8910 HD.Heb clipjes gezien op youtube en amaai,echt de moeite. Je zegt ook;waarom filmpjes maken met je gsm?Dankzij men dit nu kan zijn er al zaken opgelost,zaken gefilmd die als bewijs kunnen dienen of zaken aantonen die niemand anders zou hebben zien enz....Niet onbelangrijk vind ik of zoals overlaatst met die leraar,ik vind dat net goed zoiets. Zagen ga je mij niet veel horen doen,ik koop gewoon een ander toestel die het wel aankan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk als je zelf de grote baas van Apple zou zijn je het heus niet anders zou doen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De klanten reageren op de illusie van innovatie die ze hebben. Er is een verschil tussen de reëele innovatieve waarde van de 3Gs en de innovatie waarde die die klanten denken dat ze krijgen voor hun geld.
|
|||
|
|||
Je kan het verwachten en ik quote dit:
Citaat:
De nieuwe camera met 30fps is ook gemaakt voor het filmen. Apple wilt goede kwaliteit van producten, wat logisch is. Beter goed en minder werk, dan slecht en veel werk. Nogmaals, jammer voor je maar volgens mij wilt Apple toch echt goed afgeleverd werk. Met de nieuwe camera in de iPhone 3G S is dit mogelijk. Ik snap ook niet waarom sommige mensen zo'n probleem maken van de iPhone 3G S, je zegt maar dat het niks is, flut is en niet waar voor je geld maar ondertussen wel jaloers zijn op de iPhone 3G S en zelfs nadat ik dit heb gepost zullen mensen ontkennen dat ze jaloers zijn. Laatst gewijzigd door S¡mon; 19-06-09 om 23:25. |
|
|||
|
|||
Ik snap het wel. Apple wil gewoon veel geld verdienen en stopt daarom meer functies in de nieuwe 3gs die ook gewoon in de 2g of 3g hadden gekunt. Misschien was het filmen niet goed geweest maar neem nou het inzoomen, het kompas of de voice controll. Ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen. Ik vind het eigenlijk schandalig van apple dat ze verwachten nadat je zo'n duur mobieltje koopt je nog eens de volgende koopt. Dat hoort gewoon niet en je hoort volledige support te geven aan de mensen die jouw producten kopen. Al denk ik wel dat je via jailbreaken de functies alsnog op je iphone kan krijgen maar dat is pas de toekomst en doet niks af aan de actie van apple.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kompas heb je speciale hardware voor nodig! voice controll weet ik geen goede reden voor |
|
|||
|
|||
Je kan gewoon verwachten dat je niet de update's krijgt die een nieuw model krijgt. iPhone OS 3.0 is al een grote update en ze konden ook zeggen 'Bekijk het maar, alleen voor de nieuwe iPhone 3G S'.
Het is ook gewoon een soort '2e deel' van de iPhone 3G. Daarom heet het ook iPhone 3G S en niet iets van iPhone Bluemind ofzo. Als ze een model introduceren die 2x zo snel is, is het wel zo leuk daar extra functies bij te doen. Als ze het alleen bij de extra snelheid houden, is het niet meer speciaal. Het filmen, het compas etc. maakt de iPhone 3G S toch weer wat specialer. Wedden dat als Apple alleen een iPhone met 2x de snelheid had uitgebracht iedereen zat te zeuren "waarom zo'n kleine update?" Je kan niet verwachten dat je gelijk alle extra's krijgt, ook al is het software matig, die je niet had toen je het model een jaar geleden kocht. Daarnaast heeft Apple vast en zeker ook aan de batterij gedacht. De batterij gaat in principe 2x zo lang mee als die in de iPhone 3G maar doordat de processor verdubbelt is (net zoals de RAM) lijkt het niet veel te zijn verbeterd. De iPhone 3G S lijkt een kleine update, in principe is het dat ook, maar zodra je het gebruikt wil je je ouwe iPhone 3G niet meer maar deze nieuwe. De camera is ook een grote verbetering, en liever gezegd zou ik die niet echt met de iPhone 3G willen gebruiken met slechts 15 fps en geen eens autofocus. Hieronder een voorbeeld van de macro functie op de iPhone 3G S. Wat nou als jij iets aan het filmen bent wat ook zo dichtbij is op de iPhone 3G, nou lekker dan. Dan krijgt Apple alleen maar klachten omdat het niet van goede kwaliteit is zoals vele wel gewend zijn. Ze stoppen sommige functie's er gewoon niet in om het speciaal te houden en een update zoals deze speciaal te houden. En dan snap ik nog steeds niet dat ik hier mensen zie klagen, en elders op het forum boos zijn dat T-Mobile geen aparte overstapsregeling heeft want zoals de meeste hier zeggen: de iPhone 3G S is toch een nutteloze update? Ik snap niet dat sommige mensen alleen maar naar de nadelen kijken (dus waarom het niet op de iPhone 3G komt). Simpel: die nieuwe functie's werken beter samen met de NIEUWE voordelen bij de iPhone 3G S. Heb je er ook eens aan gedacht dat Apple producten met hoge kwaliteit wil leveren? Hoe ga je aan de consument uitleggen dat je voortaan kan filmen op de iPhone 3G maar dat het er niet uit ziet? Inderdaad, dat kan je niet. The end. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|