//

[Klacht] Iphone 3G en 3Gs

[Klacht] Iphone 3G en 3Gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Thaan Jij moet misschien leren lezen en redeneren, ik heb het niet over Cycorder en overige jailbreaksoftware, maar over het feit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-06-09, 03:02
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaan Bekijk bericht
Jij moet misschien leren lezen en redeneren, ik heb het niet over Cycorder en overige jailbreaksoftware, maar over het feit dat hij standaar niet kon filmen bij aankoop. Waarom is de TS nu dan verontwaardigd als daar niks in veranderd is?

Want dat is de issue, niet het feit dat zijn probleem opgelost is met Cycorder. Hij maakt er een issue van dat Apple hem de mogelijkheid niet geeft om te filmen.
Ik snap echter niet waarom dat nu opeens een issue is; hij wist het namelijk ten tijde van aankoop, en zijn probleem is op te lossen dmv Cycorder.
Eens. Sommige mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.

So What als de buurman's auto net wat meer glimt als die van jou? Als jouw auto het prima doet en je rijd er nog steeds lekker in, waarom jaloers zijn op de buurman?

Mensen als TS moeten de puberteit in.
__________________
Marc.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-06-09, 07:40
martijnve martijnve is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 23
Standaard

Ik weet niet of jullie die jailbreak apps om te filmen wel eens geprobeert hebben?
Nou ik wel en als we het dan toch over falen hebben...

De beeldkwaliteit is ruk en de framerate variëert van slecht tot in en in triest en dat ligt toch echt an de hardware en niet aan de software. Ik snap goed dat apple dat niet enabled. Voor 99% van de mensen is het beter om de functie niet te hebben dan dat hij slecht werkt en die overige 1% moet imho niet zeuren of gebruikt de jailbreak mogenlijkheden maar.

Daarbij komt nog dat de nieuwe camera app waarschijnlijk afhankelijk is van de snellere processor en videochip. Dus zou het voor apple behoorlijk veel werk zijn de brakke camera te supporten.

Apple maakt producten voor de massa, niet voor die ene persoon die een brakke camerafunctie wel gaat gebruiken.

Laatst gewijzigd door martijnve; 16-06-09 om 07:48.
  #23  
Oud 16-06-09, 10:17
DutchWolf DutchWolf is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar DutchWolf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheIndo Bekijk bericht
Ik denk dat de kwaliteit van de camera en voice control niet voldoet aan de eisen van Apple en dat het toch beter werkt met de nieuwe processor en extra werkgeheugen van de 3G S. Ze doen het echt niet om te pesten! Kijk eens naar Nokia hoeveel series krijgen na ruim 1/2 tot 1 jaar niet opeens een versie met een i erachter?
Hoho, i-versies zijn vaak versies die aan zwaardere eisen (moeten) voldoen;
-andere batterij, omdat internet stroom vreet
-extra geheugen omdat de data te snel verloren gaat
Ik heb het zelf ook met mijn RAZR gehad; kwam een maand later een i-versie uit. Voelde me wel wat bekocht omdat het standaard geheugen van 10MB (jaja) al voor de helft gebruikt werd door interne software..

De telefoontechniek is een bult vooruit gegaan de afgelopen 4-5 jaar, de prijzen van abonnementen redelijk gezakt. Nu is het echt alleen nog maar zeuren over de nieuwere mobieltjes en hun nieuwste functies...
  #24  
Oud 16-06-09, 16:31
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Ten eerste wist ik niet dat ik mijn iphone kon jailbreaken en vervolgens een video app erop kon zetten (bij aankoop van mijn 1e iphone).
Dat ik niet kon filmen wist ik wel en daar heb ik vrede mee gehad.
Maar nu ze zón mooie update brengen (iphone os 3.0) en daar niet even een video functie kunnen in maken alleen omdat de iphone 3Gs beter moet verkopen vind ik dat een schande tegenover de klanten met een iphone 3G/2G.

@ Zwaan

'Mensen als TS moeten de puberteit in.'

Waar slaat dit nou weer op?
Ik zeg gewoon wat ik vind en vraag jullie ook om je mening.
Niet om een reactie die niks nuttigs inbrengt in het topic.

Laatst gewijzigd door Dreissen; 16-06-09 om 16:35.
  #25  
Oud 16-06-09, 16:48
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

De iPhone 3G is gewoon niet gemaakt om te filmen. Dat het via de jailbreak wel kan is alleen maar mooi meegenomen.

Het is idd jammer dat filmen niet in de update is meegenomen, maar ik vind het superpositief dat er om de zoveel maanden nieuwe software uitkomt met zoveel verbeteringen erin.
Vergis je niet dat de iPhone een van de beste phones ter wereld is, mede dankzij het blijven verbeteren van de software.. Daarom petje af voor Apple!!

Kijk eens naar de Viewty.. werkt slecht, nooit software voor uitgekomen. Sony E brengt nauwelijks updates uit.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #26  
Oud 16-06-09, 17:29
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
De iPhone 3G is gewoon niet gemaakt om te filmen. Dat het via de jailbreak wel kan is alleen maar mooi meegenomen.

Het is idd jammer dat filmen niet in de update is meegenomen, maar ik vind het superpositief dat er om de zoveel maanden nieuwe software uitkomt met zoveel verbeteringen erin.
Vergis je niet dat de iPhone een van de beste phones ter wereld is, mede dankzij het blijven verbeteren van de software.. Daarom petje af voor Apple!!

Kijk eens naar de Viewty.. werkt slecht, nooit software voor uitgekomen. Sony E brengt nauwelijks updates uit.
3g niet gemaakt om te filmen? Hij kan filmen MAKKELIJK aan, dat ding heeft 4 mhz processer met 128 Mbram. Met andere woorden, als je een goede coder bent kun je de camera goed combineren met de processor en ram. Daar heb je echt een nieuwe 600 mhz en 256 mbram nodig...

Mensen die zeggen dat de TS niet moet zeiken voelen zich te goed om genaaid te voelen. Apple bied zogenaamd programma's aan op de 3gs die ook op de 3g toepasbaar zijn maar onthoud ze omdat ze de 3gs willen verkopen. Dat is letterlijk naaien van 3gkopers, want iedereen is het eens dat apple om de zoveel maanden grote indrukwekkende updates uitbrengt om met de tijd bij te blijven. maar dit keer was dat zeker niet het geval (ontbreken van voice recorder en video rec.)
hierbij is apple een van de grootste naaiers van 2009!
  #27  
Oud 16-06-09, 17:45
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Nieuwe producten maken en oude niet meer ondersteunen heet innovatie, wat heeft Apple er nog aan om oude G4's bijv. te ondersteunen ?
Bedrijf wil vooruit en dan moeten de klanten maar mee gaan, willen ze dat niet dan kopen ze toch een ander product, niks meer dan logisch en het geheel is gebaseerd op marketing en dat snapt Apple als geen ander

3GS wordt helemaal de bom hoor, als ie uitkomt is het pas het begin van het 3.XX-tijperk
  #28  
Oud 16-06-09, 17:52
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Nieuwe producten maken en oude niet meer ondersteunen heet innovatie, wat heeft Apple er nog aan om oude G4's bijv. te ondersteunen ?
Bedrijf wil vooruit en dan moeten de klanten maar mee gaan, willen ze dat niet dan kopen ze toch een ander product, niks meer dan logisch en het geheel is gebaseerd op marketing en dat snapt Apple als geen ander

3GS wordt helemaal de bom hoor, als ie uitkomt is het pas het begin van het 3.XX-tijperk
sorry maar apple heeft niks ''nieuws'' gemaakt, al die nieuwe programma's voor de 3gs kunnen makkelijk op de 3g dus dit is helemaal geen innovatie. Stel dat de 3g geen camera had en apple bracht de 3gs met een nieuwe camera dan was het wel innovatie geweest
  #29  
Oud 16-06-09, 18:21
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
3GS wordt helemaal de bom hoor, als ie uitkomt is het pas het begin van het 3.XX-tijperk
Lol... deze upgrade was een zoethoudertje voor de hardcore fans, een kans op wat nieuwe toestelen te verkopen en een budget model op de markt te krijgen... Allemaal om marktaandeel te verzilveren en stabiliseren.

Tussen dit en X jaar (maximum 5) komt er een echte nieuwe generatie iPhone aan die 3G reeks ver achter zich laat. (veel verder dan het verschil tussen de 3G en 2G vorig keer...)

Als dat model uitkomt overweeg wel eens nieuwe te kopen Maar ik het iets te lang marketing gestudeerd om mij nu door zoiets een rad voor de ogen te laten draaien
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #30  
Oud 16-06-09, 19:13
Xinchou's schermafbeelding
Xinchou Xinchou is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence Bekijk bericht
sorry maar apple heeft niks ''nieuws'' gemaakt, al die nieuwe programma's voor de 3gs kunnen makkelijk op de 3g dus dit is helemaal geen innovatie. Stel dat de 3g geen camera had en apple bracht de 3gs met een nieuwe camera dan was het wel innovatie geweest
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
__________________
100% Anime Addict
  #31  
Oud 16-06-09, 23:52
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

ligt het aan mij maar een iPHONE is er ten eerste om mee te bellen, wat je daarnaast er mee kan doen maakt de iphone zo uniek en heel erg geliefd bij vele onderons!

Om te filmen zijn er meer merken die betere kwaliteit leveren, ik snap ook wel dat het makkelijker zou zijn als alles in een zou kloppen naar de maatstaf van de laatste tijd!

Dit is mijn mening en ik wil hier niemand mee aan-/ af,-vallen of tekort doen.
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #32  
Oud 16-06-09, 23:58
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Wat ik vind? Ik vind dat je niet moet klagen..! Wat een gezeik zeg (en kom nou niet aan dat ik niet hoef te reageren) je hebt een telefoon die super goed functioneert en je hebt dat ding zelf aangeschaft met de kennis dat er o.a. geen video-camera op zit.




Wat denk je nou zelf? Apple gaat jou vertellen; "Nou beste koper, je kunt video support op je iPhone over een jaar verwachten." Dat zeggen ze niet, dus moet je dat ook niet verwachten.

Ik zou zeggen koop lekker een knaak-Samsung telefoon waar je voor minder geld een hele "goede" (kuch) video camera op krijgt met een knaken touchscreen..

Er zijn zoveel van dit soort topics, mensen die klagen en die klagen.. Je koopt de iPhone zelf. Verwacht niet meer dan hetgeen wat je koopt, komen er meer functies alleen maar mooi meegenomen.

Stelletje jankerds.. Overal een topic voor openen..
Juist!
  #33  
Oud 17-06-09, 17:32
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence Bekijk bericht
3g niet gemaakt om te filmen? Hij kan filmen MAKKELIJK aan, dat ding heeft 4 mhz processer met 128 Mbram. Met andere woorden, als je een goede coder bent kun je de camera goed combineren met de processor en ram. Daar heb je echt een nieuwe 600 mhz en 256 mbram nodig...

Mensen die zeggen dat de TS niet moet zeiken voelen zich te goed om genaaid te voelen. Apple bied zogenaamd programma's aan op de 3gs die ook op de 3g toepasbaar zijn maar onthoud ze omdat ze de 3gs willen verkopen. Dat is letterlijk naaien van 3gkopers, want iedereen is het eens dat apple om de zoveel maanden grote indrukwekkende updates uitbrengt om met de tijd bij te blijven. maar dit keer was dat zeker niet het geval (ontbreken van voice recorder en video rec.)
hierbij is apple een van de grootste naaiers van 2009!
Juist en mijn oude nokia heeft waarschijnlijk een veel en veel lagere processor en ram en toch kan hij filmen.
En ik zie het ook als naaien hij kan wel gewoon aan.
  #34  
Oud 17-06-09, 18:10
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence Bekijk bericht
3g niet gemaakt om te filmen? Hij kan filmen MAKKELIJK aan, dat ding heeft 4 mhz processer met 128 Mbram. Met andere woorden, als je een goede coder bent kun je de camera goed combineren met de processor en ram. Daar heb je echt een nieuwe 600 mhz en 256 mbram nodig...
Ik zei ook niet dat hij filmen niet aankon, maar dat hij door Apple daarvoor niet geschikt is gemaakt, ofwel softwarematig is er geen ondersteuning voor. Zij zullen daar vast een goede reden voor hebben gehad en willen geen halve of slecht functionerende producten op de markt zetten
Tevens is en blijft een Ipod/telefoon, maar wel met steeds meer handige functies.

Apple heeft met de 3GS de stap richting filmen gezet en proberen gewoon hun product zo veel mogelijk uit te melken. Volgend jaar komt er vast weer een iPhone waarbij iedereen denkt...hebbe hebbe. Gewoon slimme marketing.

Ik snap je cynisme niet zo heel goed en je bent natuurlijk altijd vrij om over te stappen op een andere telefoon.
Ik vind persoonlijk dat Apple goed ontwikkelde producten op de markt zet en de klanten met updates (ook voor de mac!!) goed tegemoet komt..
  #35  
Oud 17-06-09, 19:38
Coentje44 Coentje44 is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Ergens
Berichten: 46
Standaard

Misschien kunnen we als de Phone 3GS uitkomt de MobileCamera.app (ofzo) op de iphone 3g zetten
En misschien dat voice control gedoe ook ..
  #36  
Oud 17-06-09, 19:57
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Mensen die gizmodo lezen zullen waarschijnlijk wel weten dat Apple met de film-functie heeft gewacht omwille de framerate. 30 fps is heel wat mooier en beter dan 15 fps. 30 fps is haalbaar doordat de processor 2x zo snel is in de 3gs.
  #37  
Oud 17-06-09, 19:59
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwaan Bekijk bericht
Mensen die gizmodo lezen zullen waarschijnlijk wel weten dat Apple met de film-functie heeft gewacht omwille de framerate. 30 fps is heel wat mooier en beter dan 15 fps. 30 fps is haalbaar doordat de processor 2x zo snel is in de 3gs.
anderhalfx zo snel

voglens mij is 30 fps wel haalbaar hoor met de camera van nu. stel dat je het beeld wat lelijker maakt dan is 30 zeerr goed haalbaar!!
  #38  
Oud 17-06-09, 20:23
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Ik snap niet waarom mensen zoveel zeiken. Je hebt zelf gekozen voor dat toestel hoor, niemand heeft het je aangesmeerd. Ben je er niet blij mee en wil je zoooo graag de 3GS, nou, verkoop em lekker en koop de 3GS! Stelletje jankerds hier.

Apple heeft het goed gedaan, gewoon videocamere in de nieuwe, en niet in de oude.. Ik hoop dat ze in een klap ook stoppen met het supporten van de oude, en verder gaan met de nieuwe! Kijken of mensen dan nog meer gaan janken hier

Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 17-06-09 om 20:27.
  #39  
Oud 17-06-09, 20:37
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Dankje SneakerStyle
  #40  
Oud 17-06-09, 22:29
atillXTC atillXTC is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 44
Standaard

ik ben gwn blij met mn iphone. o_o
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.