[Klacht] Iphone 3G en 3Gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Leuk dat Apple elk jaar een nieuwe iphone uitbrengt totaal geen probleem mee maar ik doe het nog wel even met mijn 3G maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Klacht] Iphone 3G en 3Gs
Leuk dat Apple elk jaar een nieuwe iphone uitbrengt totaal geen probleem mee maar ik doe het nog wel even met mijn 3G maar nu ik weet dat we toch geen video krijgen word ik toch wel een beedje boos...
Waarom zou de iphone 3G geen video functie krijgen? Hij kan het makelijk aan en de camara is er ook geschik voor dat is bewezen met meerdere jailbreak video apps. Ik hoop echt dat er een mogelijkheid is om de video functie alsnog te activeren. Wat vinden jullie hiervan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De Iphone 3G kan Zeker filmen... Volgens mij hebben ze die functie niet toegepast op de oude iphone zodat we dan de Nieuwe zouden kopen...
Mvg, L.V. Laatst gewijzigd door Lucas Vollebergh; 15-06-09 om 08:19. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind het en schande! Apple denkt nu niet meer aan de 3G/2G gebruikers! |
|
|||
|
|||
Zelfde geld trouwens voor voice control, dit is ook mogelijk op de 3G. Dit zijn extra functies die je moet overtuigen om een 3G S aan te schaffen. Maar ik vermoed dat we een paar weken naar 3.0 een jail brake mogelijkheid krijgen om deze software alsnog in te schakelen.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de kwaliteit van de camera en voice control niet voldoet aan de eisen van Apple en dat het toch beter werkt met de nieuwe processor en extra werkgeheugen van de 3G S. Ze doen het echt niet om te pesten! Kijk eens naar Nokia hoeveel series krijgen na ruim 1/2 tot 1 jaar niet opeens een versie met een i erachter?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk is het iid wat al werd gezegt iets wat ej moet overtuigen om de 3GS te kopen... Jailbreak zal waarschijnlijk al 1 dag na de release al getest worden en dan staat ie de 2de dag erna al overal online...
|
|
|||
|
|||
Wat ik vind? Ik vind dat je niet moet klagen..! Wat een gezeik zeg (en kom nou niet aan dat ik niet hoef te reageren) je hebt een telefoon die super goed functioneert en je hebt dat ding zelf aangeschaft met de kennis dat er o.a. geen video-camera op zit.
Citaat:
Ik zou zeggen koop lekker een knaak-Samsung telefoon waar je voor minder geld een hele "goede" (kuch) video camera op krijgt met een knaken touchscreen.. Er zijn zoveel van dit soort topics, mensen die klagen en die klagen.. Je koopt de iPhone zelf. Verwacht niet meer dan hetgeen wat je koopt, komen er meer functies alleen maar mooi meegenomen. Stelletje jankerds.. Overal een topic voor openen.. |
|
||||
|
||||
Zullen we nu weer lief zijn voor elkaar
|
|||
|
|||
Video opnemen zal wel beschikbaar worden op de 3G, maar verwacht het maar eerst bij de volgende update na de 3.0, eerst zien dat men de 3G S deftig verdeeld krijgt zodat de 3G geen comcurentie meer is voor het nieuwe model.
|
|
|||
|
|||
ach volgens mij gaat de 3GS best falen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Denk trouwens ook wel dat de 3GS gaat falen, omdat ie te duur wordt EN omdat er niet veel verandert... |
|
||||
|
||||
Ik ben ook van mening dat je niet moet zeuren...
Je had kunnen weten dat er dit jaar weer een nieuwe uit zou komen....
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik merk nochthans zeer vele mensen de nieuwe willen hebben omwille van de videorecording maar vooral omdat de batterij nog wat langer zou meegaan,voor dat alleen al zeg ik voor een groot stuk van ja maar zoals gezegd;ik heb geen ezel staan die geld schijt dus het zal allesins niet boven de 650 euro ofzo mogen gaan.
|
|
|||
|
|||
Als je je zo genaaid voelt dat je niet kan filmen, waarom heb je dan ooit die 3G gekocht? Je wist namelijk bij de launch van de 3G al dat hij niet kon filmen, en nu ga je er een jaar na dato over huilen?
|
|
|||
|
|||
Ik dacht eigenlijk dat er volledig geen nieuwe ging komen en zo ver zat ik er eigenlijk niet naast vind ik
Juist dat digitaal kompas erin geramd omdat de googlephones dat hebben en dan nog wat hardware vlug vlug upgedate om het toch maar een nieuw model te kunnen noemen Ze hadden hem beter iPhone 3G mark 2 genoemd, dat was iets meer to the point geweest. Citaat:
1) iedereen wist toen ze de 3G kochten dat ze gingen kunnen filmen als ze een jailbreakje deden. 2) mensen klagen gewoon dat Apple een aantal softwarematige mogelijkheden afgeblokt heeft op 3G maar wel toestaat o p de 3Gs... Er is een verschil.
|
|||
|
|||
Citaat:
Want dat is de issue, niet het feit dat zijn probleem opgelost is met Cycorder. Hij maakt er een issue van dat Apple hem de mogelijkheid niet geeft om te filmen. Ik snap echter niet waarom dat nu opeens een issue is; hij wist het namelijk ten tijde van aankoop, en zijn probleem is op te lossen dmv Cycorder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|