Geluid van boxen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren mijn iPhone 3GS Nu heb ik wel een klein probleempje dat wel nogal irritant is, Iedereen kent het geluid wel als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid van boxen
Ik heb sinds gisteren mijn iPhone 3GS
Nu heb ik wel een klein probleempje dat wel nogal irritant is, Iedereen kent het geluid wel als zijn telefoon dicht bij een box, en dat je dan een telefoon krijgt of een sms dat de boxen een raar geluid maken. Met mijn vorige gsm gebeurde dit dus enkel als ik een telefoon of een sms kreeg, en dat duurde 5 seconde, maar nu ligt mijn iphone op mijn bureau naast mijn boxen en dat geluid blijft maar doorgaan, Nu vraag ik mij af is dit normaal? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk komt dit doordat je 3G aanstaat... en er dus steeds een "verbinding" is..
|
|
|||
|
|||
3G uitgeschakeld, en nog steeds zelfde geluid :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Allesinds bedankt voor de moeite update: iPhone nog eens heropgestart (wat ik al gedaan had) en het probleem is weg, hij is nu ook veel minder warm dus het zal wel een verbinding probleem zijn. Dankje voor de moeite anyway. Laatst gewijzigd door King1987; 28-06-09 om 23:38. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Proline boxen! | vinnie1234 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-04-11 19:45 |
Geluid doet het niet meer uit de boxen | joerieve | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 07:39 |
Mail (sent- etc) boxen | mariekes | iPhone algemeen | 0 | 19-01-10 15:57 |
boxen besturen | alo-b | Jailbreak apps en thema's | 10 | 31-08-08 16:10 |
|
|