//

"Geen service" (sind 3.0 firmware)

"Geen service" (sind 3.0 firmware) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Scoes iTim! Zie mijn eerdere reactie niet over het hoofd. Ik heb niet overdreven al 1000 iphone's in mn handen gehad! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-07-09, 23:55
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
iTim!
Zie mijn eerdere reactie niet over het hoofd.
Ik heb niet overdreven al 1000 iphone's in mn handen gehad!
ja ik snap je reactie, maar het valt precies samen met de update naar 3.0. Maar als ik de verzekering inschakel heb ik binnen 2 weken een nieuwe, maar ik heb nog maar een week totdat ik op vakantie ga. In de winkel krijg ik hem niet gerepareerd denk ik.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-07-09, 00:50
Tommi12 Tommi12 is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 58
Standaard

Bij mij was het probleem een riemhoesje met magneetsluiting, nu gaat allesgoed.
En inderdaad komt slechter bereik ook door inschakeling van de 3g functie, dat komt omdat tmobile de 3g ruimte huurt bij KPN, ik weet niet precies meer hoe het zit, maar het komt erop neer dat je bereik er aanzienlijk op vooruit gaat als je 3g uitzet.

Groet, Tom.

Edit: en de melding blijft staan totdat je er iets mee doet
  #23  
Oud 08-07-09, 11:22
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik heb sinds de update naar 3.0 dezelfde problemen! Daarvoor had ik van kerst tot nu die melding nog nooit gezien. En sinds de update om de haverklap. Ik baal er echt van. T-mobile gebeld en die zeggen dat ik bijv. thuis 560m van een mast af zit. Dat dat het probleem dus niet kan zijn. Maar vóór de update kon ik thuis gewoon bellen wat nu onmogelijk is geworden.
  #24  
Oud 08-07-09, 12:40
Tactixz Tactixz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Friesland
Berichten: 10
Standaard

Ik heb het nu ook. maar het onweerde vanacht ook heel erg hier. misschien dat dat er iets mee te maken heeft. vorige week heb ik al een keer t mobile gebeld over dit probleem. maar die zeiden dat ze met een nieuwe mast bezig waren... maar duurt wel erg lang vind ik...

Ik woon onderin Friesland trouwens

groetjes robin
  #25  
Oud 08-07-09, 14:54
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Wil ik naar de winkel ermee, doet ie het weer een tijdje
  #26  
Oud 08-07-09, 17:35
juriaan22's schermafbeelding
juriaan22 juriaan22 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 47
Standaard

Ik heb de t-mobile.IPCC geladen en heb totaal geen problemen meer.
  #27  
Oud 08-07-09, 17:39
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juriaan22 Bekijk bericht
Ik heb de t-mobile.IPCC geladen en heb totaal geen problemen meer.
Heb je erna gereboot? of wat heb je erna gedaan, ik zie alleen heel even snel een balkje netwerkinstellingen bijwerken ofzoiets..
  #28  
Oud 08-07-09, 17:47
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

zelf ook eerst last van gehad, echt irritant waarschijnlijk zendmast problemen of storing
  #29  
Oud 08-07-09, 17:49
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
zelf ook eerst last van gehad, echt irritant waarschijnlijk zendmast problemen of storing
mja de problemen zijn al langere tijd, weken zelfs
  #30  
Oud 08-07-09, 17:52
juriaan22's schermafbeelding
juriaan22 juriaan22 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTim Bekijk bericht
Heb je erna gereboot? of wat heb je erna gedaan, ik zie alleen heel even snel een balkje netwerkinstellingen bijwerken ofzoiets..
Heb daarna niets gedaan. En omdat ik dacht werkt hetvwel heb ik vanmorgen vroeg een totale herstel gedaan. Leuke is dat als je dan een backup terugzet hij ook dat IPCC file terug zet. Heb nu tethring, sms, mms en visualvoicemail goed werken. Weet niet of het is omdat ik wat gedaan heb of gewoon toeval of weet ik het is. Het werkt weer goed en ben er blij mee.
  #31  
Oud 08-07-09, 17:53
Viesta's schermafbeelding
Viesta Viesta is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 9
Standaard

Het lijkt er verdacht veel op dat het probleem in de iphone zit. Omdat het bij mij echt precies op de zelfde plek iedere keer wegvalt.
  #32  
Oud 08-07-09, 18:14
juriaan22's schermafbeelding
juriaan22 juriaan22 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Viesta Bekijk bericht
Het lijkt er verdacht veel op dat het probleem in de iphone zit. Omdat het bij mij echt precies op de zelfde plek iedere keer wegvalt.
Humm, even nadenken. Als het precies op de zelfde plek is, is het dan logica dat het je iPhone zou zijn ? Of is het dan eerder het netwerk? Ik denk dt het niet je phone is, dan zou je een op meer plekken last van moeten hebben. Knal je sim eens in een andere gsm ( liefst een iPhone van kennis ofzo ) is het probleem dan weg, dan is het jou phone als het dan nog is dan is het probleem netwerk afhankelijk.
  #33  
Oud 08-07-09, 20:54
mverbruggen mverbruggen is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Sinds gisteren de nieuwste Iphone. Zodra ik mijn huis nader wordt het bereik minder, stap ik naar binnen, dan heb ik exact hetzelfde probleem als juriaan 22. Heb de indruk dat het vooral een binnenshuisprobleem is, want vandaag half west nederland rondgereden en geen problemen gehad. Toch zones in het T-mobilenetwerk met slechter bereik en zonder bereik binenshuis? T-mobile gemaild. Beloofd is een technisch onderzoek zsm. Hoop er het beste van.
  #34  
Oud 09-07-09, 16:16
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mverbruggen Bekijk bericht
Sinds gisteren de nieuwste Iphone. Zodra ik mijn huis nader wordt het bereik minder, stap ik naar binnen, dan heb ik exact hetzelfde probleem als juriaan 22. Heb de indruk dat het vooral een binnenshuisprobleem is, want vandaag half west nederland rondgereden en geen problemen gehad. Toch zones in het T-mobilenetwerk met slechter bereik en zonder bereik binenshuis? T-mobile gemaild. Beloofd is een technisch onderzoek zsm. Hoop er het beste van.
Ik dacht dat het een probleem met mijn iphone was, maar ik begin zeer te twijfelen. als ik een paar kilometer weg zit, heb ik altijd bereik. Maar voor de upgrade naar 3.0 had ik ook thuis super bereik. Dus dat vind ik heel vreemd...
  #35  
Oud 09-07-09, 23:04
shuz shuz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard geen service sind 3.0 firmware

hellllllllp sind de update naar 3.0 doet mijn iphone het egt te ***
ik krijg constant GEEN SERVICE te zien terwijl ik op deze plekken voor de update totaal geen problemen had met de ontvangst.

ik heb alles al geprobeerd
- herstellen via itunes (stuk of 12 keer)
- herstel alle instellingen
- wis alle inhoud en instellingen ( om vervolgens op een nieuw gedownloade itunes de 3.0 firmware nogmaals te installeren)

ik heb denk ik alle medewerkers van Tmobile aan de lijn gehad
vandaag zei een medewerker dat een collega hetzelfde had
die had alles eraf gehaald de software opnieuw gedownload die erop gezet en een geruime tyd gewacht met te unpluggen nadat de iphone aangeeft dat hij klaar is met de synchronisatie en dat alles het toen weer deed

ik heb dit ook al geprobeerd en niets werkt

wie kan mij helpen ?
  #36  
Oud 10-07-09, 00:18
tactic kc tactic kc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

Heb het sinds vandaag ook. Ik heb wel altijd goede verbinding gehad thuis. Alleen geen 3G. Maar wel 3G bijvoorbeeld als ik in de stad ben. Vind ik niet erg, gebruik thuis toch Wi-Fi.

Nu weet ik ook wat het probleem is. Waarschijnlijk een defecte simkaart. Ik had namelijk mijn broertje zijn T-Mobile simkaart erin gestopt en die werkte wel gewoon. Dus controleer je sim even.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Viesta Bekijk bericht
Het lijkt er verdacht veel op dat het probleem in de iphone zit. Omdat het bij mij echt precies op de zelfde plek iedere keer wegvalt.
Dan zou het nou net aan de provider liggen en niet de iphone.

De mijne doet in ieder geval helemaal niets meer. Geeft al een dag lang geen service aan. Dus morgen maar eens een nieuwe simkaart aanvragen.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-07-09 om 08:20.
  #37  
Oud 10-07-09, 17:46
mverbruggen mverbruggen is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Dank voor de tip. Simkaart zojuist gewisseld, maar helaas, geen resultaat. Misschien nog Iphone wisselen?
  #38  
Oud 10-07-09, 22:19
tactic kc tactic kc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mverbruggen Bekijk bericht
Dank voor de tip. Simkaart zojuist gewisseld, maar helaas, geen resultaat. Misschien nog Iphone wisselen?
Het zou inderdaat ook een defect in je iphone kunnen zijn. En je hebt gewoon nog garantie. Je moet maar eens kijken wat de mogenlijkheden zijn.

Of even een iphone lenen als je iemand kent die hem ook heeft. Even jouw sim erin en kijken of het dan beter werkt. Dan ligt het idd aan je iphone.


Ik vind het trouwens echt heel jammer dat T-mobile de enige is met de iphone. Ik was zo tevreden met hi. Overal binnen en buiten bus of trein, altijd 3G en overal bellen en gebeld worden.
  #39  
Oud 11-07-09, 21:16
Kloekje Kloekje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
Standaard

Ik heb ook hetzelfde probleem. Soms veel streepjes soms maar 1, of het hele gesprek valt zomaar weg. Gebeld met klantenservice T-mob. Zou volgens hun gewoon goed bereik moeten hebben. Nu voor twee maanden 50% korting op mijn abo gekregen. Als het na die tijd niet goed is hang ik gelijk weer aan de bel, reken maar.
Toen ik nog bij Orange zat, was het bereik hier prima, nooit problemen gehad. T-mob sucks!
  #40  
Oud 12-07-09, 19:32
pietknurft pietknurft is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard geen service na unlocken

Probleempje:

Heb heb mijn 3gs gejailbreak en geunlocked met redsn0w. Er zit nu een Hi simkaart in
In eerste instantie werkte het prima. zelf internet (geen 3g).
toen begon het bereik weg te vallen. ff resetten was de oplossing
De volgende dag; hetzelfde, geen connectie, ditmaal met de melding "geen service" in de bovenhoek. Simkaart erin en eruit, en probleem opgelost
Dit heeft 2 dagen gewerkt.

Nu: als ik mijn iphone aanzet heb ik even (ca 30 sec) connectie. daarna vallen alle streepjes weg, dan verschijnt de melding "geen service" als ik dan vliegtuigmodus ff in en uitschakel verschijnt de melding "foutieve simkaart"

Wie kan mij helpen????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Oplossing voor "geen service" na Jailbreak. herbie65 Archief 1 23-02-10 22:35
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" Michiel93 iPhone algemeen 4 12-07-09 21:51
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 17:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:45.