"Geen service" (sind 3.0 firmware) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag de nieuwe iphone in mijn bezit (waanzinnig apparaat b.t.w) maar ik heb iedere keer dat het bereik wegvalt en geeft dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
"Geen service" (sind 3.0 firmware)
Ik heb sinds vandaag de nieuwe iphone in mijn bezit (waanzinnig apparaat b.t.w) maar ik heb iedere keer dat het bereik wegvalt en geeft dan "geen service" aan. Terwijl er dan 5 min later weer 5 strepen staan. Iemand soortgelijke problemen? Iemand misschien een tip? Hoor het graag!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen tip, ik heb namelijk hetzelfde als jou
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik weet niet wat het is. Ik heb dan ook telkens het volgende ( klik hier voor foto ) in beeld staan. Verder heb ik volledig hersteld en als nieuwe iphone geconfigureerd. Vind dit echt super balen. Laatst gewijzigd door juriaan22; 07-07-09 om 20:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen idee, ik heb ook precies hetzelfde. Super balen, want ik betaal aan deze provider (T-Mobile) 29,95 euro per maand en nog geen internet of geen service...
|
|
||||
|
||||
Ik heb vanmiddag trouwens gebeld met T-Mobile, en doordat ze bezig zijn met onderhoud, en m'n klantgegevens nog niet up-to-date waren ofzo (van de aanmelding een dikke week terug) wordt ik aanstaande maandag/dinsdag gebeld met wellicht een oplossing. Misschien dat hoe meer mensen gaan klagen, hoe sneller T-Mobile er werkelijk iets aan gaat doen?
|
|
|||
|
|||
Als jij op een vaste locatie op het ene moment prima dekking hebt, en 2 tellen later ineens helemaal niets meer, moet je echt met je iphone langs de winkel.
Ik heb wel eens toestellen gezien die dit doen, en die zijn gewoon technisch niet in orde, dit kan niet aan het netwerk liggen. Overgens is er inderdaad tot morgenochtend 8 uur groot onderhoud, en was er vandaag en gister niets te beginnen.. |
|
||||
|
||||
Zoals je op de foto ziet heb ik vol berijk. Raar, vind ik het wel want het komt spontaan na een algehele t- mob storing en daarna de beschreven verschijnselen. Wilde morgen verlengen en de 3gs halen maar daar wacht ik Denk ik nog even mee
Laatst gewijzigd door juriaan22; 07-07-09 om 23:55. |
|
||||
|
||||
Ik heb precies hetzelfde, heb al 894x gejailbreakt, geunlockt, maar niks werkt. Ik heb al meerdere forumposts geopend, maar niemand weet waar het aan ligt. Ik ga volgende week woensdag op vakantie en ik moet dit gefixt hebben!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Probeer anders is 3G aan te zetten (of juist uit)
|
|
||||
|
||||
Ik heb het T-Mobile IPCC bestand op de 3g gezet.
Leuke is dat ik nu tethering heb, nu hopen dat het een oplossing is voor het probleem |
|
||||
|
||||
Klopt, met deze IPCC bestanden krijg je ook tethering en zal waarschijnlijk mms ook werken. Laat even weten of het werkt.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-07-09 om 00:29. |
|
||||
|
||||
Helaas. Weer geen service, even een sprankeltje hoop. Heb net T-mobile gemaild, en ga morgen bellen, want ik ga woensdag op vakantie en dit kan ik niet hebben.
btw thanks voor je hulp scorpiosoft, als je nog wat weet hoor ik het wel! Laatst gewijzigd door iTim; 08-07-09 om 00:31. |
|
|||
|
|||
Probeer anders even ergens naartoe te gaan en kijken of je daar wel bereik hebt. Anders ligt het echt aan de plek...
|
|
||||
|
||||
Nee het probleem is constant, super goede ontvangst en opeens stopt ie ermee. En dan uren lang. En dan heb je opeens weer bereik. Het is dus niet locatiegebonden. Het heeft met de iphone of de 3.0 software te maken!
|
|
|||
|
|||
iTim!
Zie mijn eerdere reactie niet over het hoofd. Ik heb niet overdreven al 1000 iphone's in mn handen gehad! BTW: De "storing" bij tmobile heeft niets met het mobiele netwerk te maken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Oplossing voor "geen service" na Jailbreak. | herbie65 | Archief | 1 | 23-02-10 23:35 |
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" | Michiel93 | iPhone algemeen | 4 | 12-07-09 22:51 |
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim | elvisP | Odido (T-Mobile) | 20 | 02-01-09 18:19 |
|
|