3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 welke van de 4 opties uit de link pak jij dan om mms en tethering werkend te krijgen, ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De rest is voor als die niet werken. Zelf gebruik ik de laatste. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dit bestand dan inmiddels aangepast? De vorige versie van KPN kreeg in elk geval niet alles werkend... (zoals tot nu toe volgens mij geen enkel progje kan...) |
|
|||
|
|||
Die eerste werkt eindelijk! Mms en vv en tethering eindelijk!!
|
|
|||
|
|||
Ik kan het bestand niet selecteren als ik shift+ update zoeken indruk. Ik heb dan alleen de keuze om een ipsw bestand te selecteren.
Gebruik itunes 8.2.0.23 |
|
|||
|
|||
Probleem van Pringle heb ik dus ook
|
|
|||
|
|||
Bij OS 3.1 werkt in ieder geval de mobileconfig niet meer, is dichtgetimmerd door Apple.
Je zult dus na de update een oude iTunes beta moeten installeren om de IPCC bestanden te installeren: Onderstaande IPCC bestanden werken, ze zijn allemaal getest. Installeren en dan een reboot. Letop niets aan je netwerk instellingen op je iphone veranderen! Thetering valt dan namelijk meteen uit. KPN.IPCC Telfort.IPCC T-Mobile NL.IPCC Vodafone NL.IPCC Werken ook op OS 3.1 Meldt even of het voor jullie ook werkt.
iPhone 4s en 5, iPad 1, 3 en 4 Wi-Fi, Apple TV 3 OS zowel Windows als OSX Laatst gewijzigd door Jaap777; 06-07-09 om 01:15. Reden: Telfort link gerepareerd |
|
|||
|
|||
Citaat:
(N.B. Het lukt mij overigens niet om dit bestand na downloaden op de PC + mailen naar de Iphone te openen; bestand kan vanuit de mail op de Iphone niet geopend worden. Rechstreeks installeren op de Iphone gaat ook niet; Safari kan het bestand niet downloaden... iemand een tip?) |
|
||||
|
||||
Ik kon hem wel installeren, maar vanaf dat moment kon ik edge niet meer gebruiken. Ben maar weer teruggegaan naar 3.0
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Als het goed is werkt 3G, Thetering, MMS en bij T mobile ook Visual Voicemail.
@Arb ik heb inderdaad niet getest op de 2G. Wellicht zit het verschil in de toepassing van mobile operator codes KPN gebruikt er namelijk meerdere zie wikipedia voor uitleg. |
|
||||
|
||||
Zowiezo moet je nioet klakkeloos deze ipcc bestanden installeren op een 2G model, want het risico op een circeltje bij opstarten is erg groot.
De enige manier om dit dan te fixen is via SSH |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had de eerste IPCC file, tethering werkte prima, maar geen visual voicemail. Maar bovenstaande IPCC file voor 3.1 geinstalleerd en alles werkt weer (MMS, tethering, Vis Voicemail). Om je iTunes geschikt te maken, moet je iTunes sluiten. In terminal letterlijk het volgende intypen (dus copy en paste het volgende) defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE iTunes weer opstarten en OPTION (=alt) click werkt om bovenstaande ipcc file te installeren. |
|
|||
|
|||
Thnx voor de reply gunnark.
Helaas heb ik geen mac anders had ik het zeker uitgeprobeerd. Ik ga een andere versie van itunes proberen, pdanet werkt trouwens ook perfect. |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Sluit iTunes 2. start uitvoeren(run voor engelse uitvoering) en voer in: "C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1 3 start iTunes Je kunt dan gewoon weer via shift update in de nieuwste iTunes een IPCC installeren |
|
|||
|
|||
Thnx het werkt. Maar tethering nog niet.
Het t-mobile logo is alleen niet helemaal goed meer. Het scrollt heen en weer van links naar rechts, omdat het niet meer past. |
|
|||
|
|||
Ik heb iets gemist denk ik, maar waar komt dat 0S 3.1 vandaan? Ik heb OS 3.0 op een iPhone zonder jailbreak of wat dan ook. Dus gewoon de T-mobile abo iPhone (3g in mijn geval)
|
|
||||
|
||||
Firmware 3.1 is nog in Beta fase en alleen beschikbaar voor developers.
|
|||
|
|||
tnx. moet dus nog ff rustig afwachten wil ik tethering en visual voicemail tegelijkertijd op mijn foon actief krijgen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij werkt het ook wel alleen het t-mobile logo is te groot. Het scrollt heen en weer van links naar rechts.
Hebben meer mensen hier last van? |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|