//

Tethering aanzetten in OS 3.1.x

Tethering aanzetten in OS 3.1.x discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mobile vikings en ze zeggen dat we tethering mogen gebruiken, en toch lukt het niet..:s...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 11-09-09, 07:16
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Ik heb mobile vikings en ze zeggen dat we tethering mogen gebruiken, en toch lukt het niet..:s
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 11-09-09, 10:04
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems Bekijk bericht
Ik heb mobile vikings en ze zeggen dat we tethering mogen gebruiken, en toch lukt het niet..:s
Dat komt omdat mobile vikings volgens mij niet de officiële iPhone carier is
  #43  
Oud 11-09-09, 10:13
lennie1975 lennie1975 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libia Bekijk bericht
Dat komt omdat mobile vikings volgens mij niet de officiële iPhone carier is
Klopt wellicht, maar be iphones zijn per definitie simlock vrij. MV laat tethering toe. Dus Apple heeft feitelijk geen grond om dit te blokkeren en begaat hiermee volgens mij zelfs een inbreuk tegen de Belgische wetgeving. Voor zover zo'n mastodont uit de vs daar zich iets van aan trekt.
  #44  
Oud 11-09-09, 11:54
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Heeft iemand het getest om te kijken of het met Vodafone wel gewoon werkt in 3.1? Als het goed is ondersteunt Vodafone tethering wel.
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07
  #45  
Oud 11-09-09, 19:08
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennie1975 Bekijk bericht
Klopt wellicht, maar be iphones zijn per definitie simlock vrij. MV laat tethering toe. Dus Apple heeft feitelijk geen grond om dit te blokkeren en begaat hiermee volgens mij zelfs een inbreuk tegen de Belgische wetgeving. Voor zover zo'n mastodont uit de vs daar zich iets van aan trekt.
heb net naar MV gemailt en al een antwoord gekregen, en ze zeggen dat ze het probleem aan het proberen oplossen zijn, en proberen contact te zoeken met apple om er eens goed over te praten.
  #46  
Oud 11-09-09, 19:22
lennie1975 lennie1975 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems Bekijk bericht
heb net naar MV gemailt en al een antwoord gekregen, en ze zeggen dat ze het probleem aan het proberen oplossen zijn, en proberen contact te zoeken met apple om er eens goed over te praten.
Ik had gisteren ook al gemaild... toen was de reactie: we geven geen support op tethering. Teruggemaild dat hiermee wel potentieel alle iPhonegebruikers problemen zouden kunnen hebben.
Vandaag dan ook het antwoord gekregen dat ze momenteel aan het bekijken zijn hoe ze het probleem EVENTUEEL kunnen oplossen.
Dus niet te vroeg juichen, maar ze zijn er al mee bezig. Dat op zich is al lovenswaardig.
  #47  
Oud 12-09-09, 07:56
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Heeft iemand het getest om te kijken of het met Vodafone wel gewoon werkt in 3.1? Als het goed is ondersteunt Vodafone tethering wel.
Vodafone wel maar 3.1 niet
  #48  
Oud 13-09-09, 09:49
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

Zo ver ik gelezen heb moet de IPcc profile gesigneerd zijn. Dus ik stel eigenlijk voor op t-mobile helpdesk te gaan bestoken met calls waar op hun site de IPCC profile staat. Het leuke aan callcenters is dat ze met SLA'S werken. En hoe meer we ze bellen hoe lager hun SLA word ;-)

Laatst gewijzigd door daanski; 13-09-09 om 10:14.
  #49  
Oud 13-09-09, 09:56
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennie1975 Bekijk bericht
Ik had gisteren ook al gemaild... toen was de reactie: we geven geen support op tethering. Teruggemaild dat hiermee wel potentieel alle iPhonegebruikers problemen zouden kunnen hebben.
Vandaag dan ook het antwoord gekregen dat ze momenteel aan het bekijken zijn hoe ze het probleem EVENTUEEL kunnen oplossen.
Dus niet te vroeg juichen, maar ze zijn er al mee bezig. Dat op zich is al lovenswaardig.
Oke, ik denk dat in dit geval een jailbreak de beste optie word er zal wel iemand een hack vinden dat we het kunnen activeren vermoed ik..
  #50  
Oud 13-09-09, 16:30
ItaBoy ItaBoy is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Assendelft
Berichten: 4
Standaard

Zelfs na de upgrade naar 3.1 heb ik nog gewoon tethering... Blijkbaar als je een bepaald mobileconfig-profiel met provider-informatie aanzet met 3.0(.1) en dan upgrade naar 3.1, kun je nog steeds lekker in de trein surfen on the web.
  #51  
Oud 14-09-09, 08:38
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

Als we onze iPhone downgrade naar 3.0.1 zou dit helpen om tethering weer aan het werk te krijgen ?

t-mobile net aan de lijn gehad om te vragen naar een gesigneerde IPCC profile (even het vuur aan de schenen leggen) maar ik word verwezen naar Apple maar ja die verwijzen mij terug in hun VRS systeem naar T-mobile.

dit lijkt me een mooie dag om T-mobile te gaan bestoken met telefoontjes waar zij op hun website de gesigneerde IPCC profile hebben staan

Laatst gewijzigd door iScorpio; 14-09-09 om 10:37. Reden: samenvoegen
  #52  
Oud 14-09-09, 09:22
lennie1975 lennie1975 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daanski Bekijk bericht
Als we onze iPhone downgrade naar 3.0.1 zou dit helpen om tethering weer aan het werk te krijgen ?
Wellicht wel, maar ook DAT lijkt niet zo eenvoudig meer te zijn: http://www.iphoneclub.nl/34571/apple-blokkeert-downgrade-naar-os-3-0-of-3-0-1/
  #53  
Oud 14-09-09, 09:28
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennie1975 Bekijk bericht
Wellicht wel, maar ook DAT lijkt niet zo eenvoudig meer te zijn: Apple blokkeert downgrade naar OS 3.0 of 3.0.1 - iPhone - iPhoneclub.nl
dan lijkt mij er maar 1 oplossing en dat is T-mobile spammen met calls
  #54  
Oud 14-09-09, 09:33
blerf blerf is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

Even voor de snelle manier van dit doen.

1: tel nr van t-mobile?
2: verhaaltje in korte lijnen? dan houden we allemaal het zelfde aan dat is mischien toch wel handig?


Ben nu druk aan het werk dus even geen tijd om verhaaltje etc.. te schrijven maar stalken vind ik een mooi plan!
  #55  
Oud 14-09-09, 10:18
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

Zo t-mobile weer aan de lijn gehad de helpdesk medewerker gaf aan contact te hebben gehad met de datadesk maar zij gaven aan het profiel voor tettering niet te kennen omdat ze daar geen support verstrekken. Hij gaf ook aan om is de originele IPCC te proberen die te vinden is op http://www.macvandaag.nl/tethering-bij-t-mobile-op-iphone-os-3-0/ dus wie kan dat testen ?
  #56  
Oud 14-09-09, 10:24
blerf blerf is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daanski Bekijk bericht
Zo t-mobile weer aan de lijn gehad de helpdesk medewerker gaf aan contact te hebben gehad met de datadesk maar zij gaven aan het profiel voor tettering niet te kennen omdat ze daar geen support verstrekken. Hij gaf ook aan om is de originele IPCC te proberen die te vinden is op Tethering bij T-Mobile op iPhone OS 3.0 | MacVandaag dus wie kan dat testen ?
Maar dit is voor 3.0 overgens ga ik het wel proberen met hun tool om te zien wat er gebeurd. Of het werkt als je het hard code er in stampt geen idee... Iemand een idee of dat lukt?
  #57  
Oud 14-09-09, 10:31
blerf blerf is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik krijg het niet voor elkaar met die tool in iedergeval...
Heb het nu 2x geprobeert maar met de macvandaag ipc geen geluk...

Laatst gewijzigd door blerf; 14-09-09 om 10:36.
  #58  
Oud 14-09-09, 10:42
ewm12 ewm12 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: ...
Berichten: 2
Standaard

Klopt het dat tethering niet eens geinstalleerd wordt met versie 3.1?

Was de hele ochtend al aan het installeren en dit ging dus niet. Nu lees ik dus op dit forum dat het waarschijnlijk ook niet eens gaat werken! Wel jammer, want binnenkort zit ik dagelijks in de trein en dan zou het perfect zijn als het wel zou werken.

Als dus iemand een oplossing heeft, dan hou ik mij aanbevolen!!!
Als iemand een mail adres heeft van Apple, ben ik de eerste die een boze mail schrijf!
  #59  
Oud 14-09-09, 10:48
blerf blerf is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ewm12 Bekijk bericht
Klopt het dat tethering niet eens geinstalleerd wordt met versie 3.1?

Was de hele ochtend al aan het installeren en dit ging dus niet. Nu lees ik dus op dit forum dat het waarschijnlijk ook niet eens gaat werken! Wel jammer, want binnenkort zit ik dagelijks in de trein en dan zou het perfect zijn als het wel zou werken.

Als dus iemand een oplossing heeft, dan hou ik mij aanbevolen!!!
Als iemand een mail adres heeft van Apple, ben ik de eerste die een boze mail schrijf!
Dat klopt inderdaad maar er zijn een hoop mensen bezig met een oplossing zoeken dus denk met een weekje of wat er wel een oplossing is
  #60  
Oud 14-09-09, 10:57
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ewm12 Bekijk bericht
Klopt het dat tethering niet eens geinstalleerd wordt met versie 3.1?

Was de hele ochtend al aan het installeren en dit ging dus niet. Nu lees ik dus op dit forum dat het waarschijnlijk ook niet eens gaat werken! Wel jammer, want binnenkort zit ik dagelijks in de trein en dan zou het perfect zijn als het wel zou werken.

Als dus iemand een oplossing heeft, dan hou ik mij aanbevolen!!!
Als iemand een mail adres heeft van Apple, ben ik de eerste die een boze mail schrijf!
Er is een simpele oplossing. En dat is dat T-mobile gewoon voor een gesigneerde profiel zorgt. Naar mijn idee hoeft T-mobile enkel wat telefoontjes te plegen met Apple. Maar als weinig mensen T-mobile bellen krijgen we die profiel niet.
Reageren

Labels
3.1, 3.1.2, os 3.0 beta, t-mobile, tetering, tethering, werkend



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.0 Tethering aanzetten leon Odido (T-Mobile) 1038 19-11-10 15:18
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) Kaspers KPN 138 09-05-10 20:57
Help..Tethering aanzetten T-Mobile Teunke Odido (T-Mobile) 1 09-03-10 09:09
Tethering T-mobile aanzetten? Jezpur Archief 1 19-11-09 20:07
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 jamy015 Archief 9 20-10-09 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.