Tethering aanzetten in OS 3.1.x discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kai824 any updates? Heb geduld en blijf het forum gewoon volgen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Moet zeggen dat ik het nu wel erg begin te missen.....
Is er nog geen 1 provider die een signed certificaat afgegeven heeft??
|
||||
|
||||
Kai824 heeft het ook al geroepen (zie quote)
Maar zojuist dus even getest omdat ik het wachten MEER dan zat was. Voor de duidelijkheid: iPhone 3gs versie 3.1.2 Jailbrake: Blackra1n (thanks geohot!) Cydia download: pdaNet Vista (32-bit) download: http://www.junefabrics.com/bin/iPhone154.exe pdaNet settings op iPhone op USB-kabel gezet (blijft de batterij tenminste ook vol) tevens iPhone pdaNet settings op Proxy support 'aan' gezet en 'done'. Vista client geïnstalleerd, laten connecten... even wachten... en...tadaaa... browsen via de iPhone! Getest op zowel een 3G connectie als een Wi-Fi connectie en beide loopt als een trein. Tevens tijdens de Wi-Fi connectie mezelf gebeld en ook dan kon ik tijdens het bellen gewoon doorsurfen. Kortom... HELEMAAL TOP! Niet meer afhankelijk van provider... gewoon retteke-tetheren Zo zie je maar weer... of de provider het nu wel of niet probeert tegen te houden... er wordt (gelukkig) altijd weer een oplossing voor bedacht pdaNet maakt voor mij dus geen verschil meer met de oude manier van tetheren via firmware 3.0. Ook toen gebruikte ik liever m'n USB kabel. Ok, that's it... wilde deze 'workaround' graag wat meer 'belichten'. Hoop niet dat jullie dit erg vonden. Greetzzzzzz, HCHybrid |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik blijf nog wel een tijdje op 3.01 ... tot dat het echt niet meer kan door de programma's die straks een hogere versie gaan eisen
|
|
||||
|
||||
Ik wil dat PdaNet ook Mac compatible word
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Herstel... zojuist betaald en het is 20,01 euro... ofwel 29 DOLLAR.
Tja... keuze's maken hè... of wachten... of een keertje betalen. Als je deze functie af en toe echt nodig hebt vind ik 20 euro helemaal niet duur. In ieder geval goedkoper dan een DS spelletje of iets dergelijks... het is maar net waar je prioriteiten liggen, toch? |
|
||||
|
||||
Ik zou er ook voor betalen als deze oplossing zonder jailbreak zou werken (dus gewoon via de App store). Anders ben ik niet bereid te betalen voor iets wat Apple gratis beschikbaar zou moeten stellen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zolang er geen tethering in firmware komt, blijf ik dan ook op de 3.0 hangen. |
|
||||
|
||||
Wat ik al zei... keuze's maken... of wachten of aanschaffen.
Vrijheid = blijheid |
|
||||
|
||||
Ik kan nog steeds tetheren met m'n iPhone onder firmware 3.1.2. Is er misschien een verschil tussen officieel simlockvrije en gesimlockte iPhones?
Laatst gewijzigd door WDS001; 14-10-09 om 18:25. Reden: 3.1.2 ipv 3.2.1 natuurlijk.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel ik heb dat ook van mobiStar en vrienden van mij ook, en zij kunnen niet meer tetheren met hun 3.2.1. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Inderdaad officieel simlockvrij van Mobistar. En ik heb de tetheringoptie nog steeds, al gebruik ik die nooit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ze staat er nog, en tether eens, ze zal verdwijnen edit: zo was het althans bij m'n vrienden, dus ik denk bij jou ook wel |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Moraal van het verhaal: maakt niet uit of je een gelockte of simlockvrije iPhone hebt, de standaard Apple tethering werkt (nog) niet onder 3.1.2
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
3.1, 3.1.2, os 3.0 beta, t-mobile, tetering, tethering, werkend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.0 Tethering aanzetten | leon | Odido (T-Mobile) | 1038 | 19-11-10 16:18 |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|