Exchange account (De verbinding met server is mislukt) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het probleem dat jullie bespreken is een bekende iPhone 3.1 firmware bug, lees dit maar eens : Microsoft Exchange servers Bug with iPhone 3.1 firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het probleem dat jullie bespreken is een bekende iPhone 3.1 firmware bug, lees dit maar eens :
Microsoft Exchange servers Bug with iPhone 3.1 firmware iPhoneOverdose.com Apple heeft een probleem gecreeerd tijdens de upgrade naar 3.1 waar de iPhone 3GS geen last van heeft maar de 3G wel. Het heeft te maken met exchange account encryption dat niet op de 3G met firmware 3.1 ondersteund wordt. Enigste oplossing met firmware 3.1/3G iPhone is de encryptie uit te zetten. Ik ben wel benieuwd of dit probleem is opgelost met firmware 3.1.2 en hoor dat graag want ik zit nog steeds op firmware 3.0 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas, ik zit op 3.0 dus daar kan het niet aan liggen. Maar heb het nog steeds niet aan de praat. en hier staat sp2 wel geinstalleerd! |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem.
Ik heb SP2 op de server geinstalleerd staan maar wanneer ik mijn I-phone wil verbinden met mijn server geeft hij de bovenstaande melding |
|
|||
|
|||
Misschien een hele domme vraag maar ik kom er nog steeds niet uit met mijn exchange mail van mijn werk, ik heb gegevens gekregen van de ICT voor de window's mobile telefoons maar als ik deze invoer dan kan me iphone 3Gs hem niet vinden, is dit misschien anders dan de window's mobile telefoons?
wat moet ik dan instellen om dit wel werkend te krijgen. echter op dit moment ben ik samen met mijn baas de enigste met de Iphone op zak de rest hebben gewoon een window's mobile telefoon. gegevens zijn: email:xxxxxx server is: sbs en dan mijn bedrijf domein is: eg28nl gebruiksnaam:xxxx wachtwoord:xxxxx gebruik SSL heb ik op dit moment gewoon uit staan. deze fout melding krijg ik ook, wij hebben gewoon sp2 op de server staan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kerio Mail Server 6.7.2 exchange sync met iphone | cyber2001 | iTunes | 1 | 12-01-10 00:23 |
FOUTMELDING ''verbinding met de server 'imap.gmail.com' is mislukt.'' | Davidduzy | iPhone algemeen | 6 | 25-08-09 13:00 |
Exchange email op iphone zonder exchange server | iNiels | iPhone algemeen | 0 | 12-02-09 11:26 |
Geen verbinding met server | joostje18 | Archief | 1 | 27-03-08 19:02 |
synchroniseren met exchange server | mrgoolie | iPhone algemeen | 12 | 23-03-08 17:07 |
|
|