Iphone belt alleen met privenummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kwam er vandaag achter dat mijn telefoon alleen belt met privenummer, dit was voorheen niet zo en er is ook niets veranderd.. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone belt alleen met privenummer
Hallo,
Ik kwam er vandaag achter dat mijn telefoon alleen belt met privenummer, dit was voorheen niet zo en er is ook niets veranderd.. Als ik bij mijn instellingen kijk staat er wel van ' nummerherkenning inschakelen ' maar dat werkt niet, ik kan dat balkje niet verschuiven.. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Groeten Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien helpt een netwerkreset: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
|||
|
|||
Helaas, dat werkt niet
Iemand anders nog ideeën? Laatst gewijzigd door Dropkikker; 05-10-09 om 22:38. |
|
|||
|
|||
Niemand een idee
|
|
||||
|
||||
Is het geen instelling van de provider ?
Je kan proberen om te bellen met je provider. Je hebt volgens mij van die codes om een en ander uit te zetten
|
|||
|
|||
Nou, we zijn een aantal dagen verder en ik heb dus gebeld naar T-Mobile.
Bij hun in het systeem sta ik geregistreerd dat ik mijn nummerherkenning aan heb, de enigste optie was dus om de telefoon te restoren, of een nieuwe software versie erop te zetten. Nu heb ik zojuist versie 3.12 geinstalleerd, maar je raadt het al. Ik bel nog steeds met prive nummer en alle telefoontjes die ik ontvang komen ook als prive binnen.. Ik weet me nu geen raad meer! HELP |
|
|||
|
|||
Misschien nog garantie?
|
|
|||
|
|||
Wederom vandaag met Tmobile gebeld, volgens hun moest een restore helpen.
Ik heb werkelijk waar de hele iphone leeg gehaald en de nieuwe software erop gezet, maar niets helpt! Heeft echt niemand een idee wat ik kan doen?? |
|
||||
|
||||
Ik blijf erbij dat het aan T-mobile ligt, helemaal als je alles hersteld hebt.
|
|
|||
|
|||
Dat denk ik ook inderdaad.. Want het schiet me ineens te binnen dat het vrouwtje van T mobile vanmiddag wel mijn nummer kon zien :S:S:S
Dat klopt toch ook voor geen meter.. |
|
||||
|
||||
Stop er in een T-mobileshop eens een andere sim kaart van T-mobile in, dan check je of het aan jouw sim of aan de Iphone ligt en kan je met die informatie verder...
|
|
|||
|
|||
Nou, ik heb de simkaart in de telefoon van me pa gestopt en raad eens... Daar belt ie ook anoniem.
Ik krijg nu binnen een paar dagen een nieuwe simkaart. Hopen dat het dan over is. Wordt vervolgd.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 battery drain ALLEEN met 3g / aan | Ray1618 | iPhone algemeen | 4 | 26-04-12 14:10 |
iPhone restoren met alleen Berichten | Thyzb | iPhone algemeen | 4 | 12-08-09 15:31 |
Gebeld worden door een privénummer | DertKesh | Chat en geruchten | 3 | 15-03-09 01:45 |
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? | fillem | iPhone algemeen | 28 | 15-10-08 01:43 |
|
|