Sms probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb sinds kort een probleem, Als ik naar een bepaald persoons een sms wilt sturen kan ik hem neit verzenden het balkje blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms probleem
Hallo ik heb sinds kort een probleem,
Als ik naar een bepaald persoons een sms wilt sturen kan ik hem neit verzenden het balkje blijft op 80% staan. Het rare is dat ik wel naar andere mensen kan sturen en ik wel smsjes van die persoon kan ontvangen. Ik heb al gezocht maar wou geen oud topic naar boven halen aangezien firmware al veranderd is. Greetz Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
komt er na verloop van tijd een melding op het scherm: baseband coredump in progress? If so, even syncen met iTunes want dan wil je iPhone een rapportje naar apple sturen. Nadien werkt het dan wel weer. |
|
|||
|
|||
nope staat niks ik heb nu het hele gesprek verwijderd en nu komt het wel aan raar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS probleem | inbouwer | iPhone algemeen | 0 | 21-08-09 12:18 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
sms probleem | vespresso | iPhone algemeen | 2 | 21-11-08 18:28 |
sms probleem | ash969 | iPhone algemeen | 3 | 03-05-08 23:20 |
|
|