Los toestel gekocht, hoe krijg je er internet 3g op? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dataroaming mag je uitzetten, is enkel voor het buitenland....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dataroaming mag je uitzetten, is enkel voor het buitenland.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
In de beschrijving eronder staat: "Schakel dataroaming uit in het buitenland". Dan moet ik hem nu toch juist aan hebben?
Telkens als ik iets instel laad hij 1 pagina. Dat kan dus zijn van de app store of van youtube. Maar daarna doet het internet het niet meer... :S Laatst gewijzigd door Bomans; 25-01-10 om 16:43. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja dat snap ik, dan kan ik hem in het binnenland toch gewoon aan laten?
|
|
|||
|
|||
Ik heb normaal ook internet van Telfort.
Alleen.... nu niet! Vanmorgen nog wel, alleen nu niet meer. Vast een storing. Misschien dat het daar aan ligt. Gr laseke |
|
|||
|
|||
Mag ik vragen hoe jij je iphone ingesteld hebt?
|
|
|||
|
|||
Eigenlijk hoeft dat niet.
Toen deed ie het al. Later heb ik bij APN , internet ingevuld Toen deed hij het ook, maar dat was niet echt nodig geweest. Maar er is gewoon storing, want vanmorgen om 8 uur kon ik nog mijn mail checken en internetten en zo. Maar nu kan ik nog steeds niks.. Staat ook de website van Telfort dat er storing is.. Dus rustig afwachten dan maar. gr Laseke Laatst gewijzigd door laseke; 25-01-10 om 20:08. |
|
|||
|
|||
Oke, waar zie je dat staan op de site dan?
EDIT: Heb het al gevonden! Het werkt weer Laatst gewijzigd door King1987; 26-01-10 om 00:03. Reden: edit knop gebruiken aub. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 los gekocht | koen700 | iPhone algemeen | 1 | 07-05-11 17:55 |
Iphone los toestel | Upodtouch | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-09 18:32 |
iPhone: Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon? | cloverfield | Jailbreak | 4 | 25-02-09 21:21 |
Los toestel 3G iPhone | gemmelos | Archief | 2 | 10-06-08 16:08 |
Help. Hoe krijg ik internet op mijn iphone | Frank Nusteen | Overige providers Nederland | 1 | 15-04-08 22:24 |
|
|