iPhone tikt of rammelt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik begin me er nu toch aan te ergeren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want het lijkt erger te worden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik begin me er nu toch aan te ergeren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want het lijkt erger te worden.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Er is hier al een topic over gemaakt. Gebruik de zoekfunctie.
Het is een bekend, ongevaarlijk "probleem". De sluiter van de lens zorgt voor dit geluid |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Start je camera eens op en focus op iets wat heel dichtbij is. Dus op je hand van dichtbij, dat hij net aan goed kan focussen. Tik nu op je iPhone. Focus op iets in de verte en tik er weer op. Zit er verschil in de trilling dan is het je autofocus, iets wat meedere iPhones iPads enz hebben.
|
|
|||
|
|||
Klopt dan is het inderdaad weg.
Maar nu een paar weken later doet zich een probleem voor als ik schud, het lijkt alsof er iets heen en weer schuift als ik schud. Is dit een reden om terug te gaan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 tikt | dion van veenendaal | iPhone algemeen | 6 | 30-12-10 18:39 |
iPhone 4 'rattle' sound als je op achterkant naast camera tikt | KvnAzn | iPhone algemeen | 7 | 19-12-10 21:09 |
Klok die tikt.... | Jerphie | iPhone Apps | 2 | 12-10-10 01:13 |
Mijn iPhone 3GS tikt als ik schudt | McMeller | iPhone algemeen | 9 | 17-11-09 23:38 |
|
|