Geen ontvangst in het buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met mijn vodafone simkaart in mijn simlock vrije Iphone 3G heb ik in het buitenland geen ontvangst ( bereik ) als ik mijn kaart in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen ontvangst in het buitenland
Met mijn vodafone simkaart in mijn simlock vrije Iphone 3G heb ik in het buitenland geen ontvangst ( bereik ) als ik mijn kaart in een andere telefoon doe werkt simkaart perfect. Dus de provider is niet het probleem met de andere telf. kan ik in het buitenland echt alles doen, MAAR NIET MET DE KAART IN DE IPHONE
wie heeft een idee ??? Casamanga |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: in buitenland vrijwel geen GPS ontvangst | nath01 | iPhone Navigatie | 4 | 21-02-10 22:09 |
Ontvangst 3GS met kpn in het buitenland | mvdkloos | KPN | 0 | 06-01-10 20:50 |
Geen internet in het buitenland ondanks 3g | Rolezgoyoyo | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 14-11-09 00:10 |
'Geen service' in het buitenland | Olafski | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 20-07-09 15:54 |
geen netwerk in het buitenland | corne67 | Internet in buitenland (roaming) | 12 | 21-12-08 21:19 |
|
|