iPod Touch gaat niet aan. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem met de iPod Touch en ik weet niet hoe ik dat op moet lossen. De iPod wil niet meer aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch gaat niet aan.
Hallo,
ik heb een probleem met de iPod Touch en ik weet niet hoe ik dat op moet lossen. De iPod wil niet meer aan en op een gegeven moment zegt de iPod dat hij verbonden moet worden met iTunes. Dat doe ik dan ook maar iTunes reageert niet op de iPod. Ik weet niet wat ik nu moet doen.. Er is wel iets met USBAAPPL.SYS Hopelijk weet 1 van jullie een antwoord. Mittt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je het beste even kunt Googlen. Legio antwoorden/oplossingen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch gaat niet meer aan | srgnn-38 | iPhone algemeen | 4 | 07-10-10 18:59 |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
iPod Touch 1G gaat niet aan | pipo-1998 | Archief | 8 | 03-01-10 22:54 |
Ipod Touch 2G Niet meer Aan te krijgen | Mikatjuh | iPhone algemeen | 2 | 13-02-09 20:04 |
|
|