iphone 3G laadt niet meer op via usb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Effe melden dat ik de iPhone toch in de recovery modus gekregen heb. Heb er dan probleemloos een custom 3.1.2 kunnen op zetten. En... JA, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Effe melden dat ik de iPhone toch in de recovery modus gekregen heb. Heb er dan probleemloos een custom 3.1.2 kunnen op zetten.
En... JA, het opladen via usb werkt terug! YES YES YES! Bedankt aan iedereen die me geholpen heeft, I appreciate. Ik hoop dat mijn topic later ook anderen kan helpen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
HELP, iPhone laadt niet meer op! | Erdg | iPhone algemeen | 5 | 11-02-11 12:07 |
iPhone 3G laadt niet meer op | Fuentes | iPhone algemeen | 4 | 06-08-10 14:40 |
USB Autolader laadt 2 op de 10 keer niet, voorheen was alles oke | forrestgumpx | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 15-10-09 14:39 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
|
|