//

Heel gek probleem met bereik

Heel gek probleem met bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond,, k heb onlangs mijn telefoon laten vallen en helaas was het scherm gebroken. Toch maar laten repareren bij een service. Zag er netjes uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-10, 22:04
bamiblok bamiblok is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard Heel gek probleem met bereik

Goedenavond,,
k heb onlangs mijn telefoon laten vallen en helaas was het scherm gebroken. Toch maar laten repareren bij een service. Zag er netjes uit en kon gewoon bellen toen ik nog in Eindhoven was. Eenmaal thuis gekomen een paar uur later merkte ik dat er geen service staat. Ik een rondje gelopen, naar buiten gegaan maar nergens bereik. Simkaart in mijn oude telefoon gedaan en wel overal bereik thuis. Netwerkprobleem kan het dus niet zijn.

Ik ben hierna dus een rondje gaan rijden met de auto en op een gegeven moment na ongeveer 5 tot 10 min rijden kreeg ik ineens weer goed bereik. Voor de reparatie heb thuis ook altijd bereik gehad met mijn iPhone en nu opeens niet meer. Als ik de simkaart in mijn oude mobiel doe heb ik thuis wel weer bereik. Het kan toch niet dat ik dat de antenne beschadigd tijdens het repareren is want dan zou hij het nergens meer moeten doen. Nu doet hij het alleen thuis dus niet meer, er staat de hele tijd geen service.

Ik snap er echt helemaal niks van en ik word er gek van omdat ik eerst thuis wel gewoon bereik had. Wat heb ik aan die telefoon als ik thuis niet eens kan bellen of gebeld kan worden?????

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? ik heb een simkaart met abbo van t-mobile met een 3gs 3.1.3. Op 3.1.2 heb ik een jailbreak gedaan, maar eraf gehaald. Ik heb ook geen unlock gedaan. Heb al telefoon gereset, netwerkinstellingen gereset, simkaart eruit en erin, vliegtuismodus etc...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-10, 23:36
bamiblok bamiblok is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

ik ga morgen terug naar de iphone service om mijn antenne te laten onderzoeken, ik hoop dat deze gewoon niet goed is aangesloten/los zit en dat ik dan weer het bereik heb wat ik eerst had.
Reageren

Labels
geen service gek probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: geen service, heel slecht bereik, radeloos tommynr7 Unlock 9 01-07-11 20:26
gek probleem met aansluiten iphone + DFU tommynr7 iPhone algemeen 3 19-02-10 18:05
Gek probleem met emailen niels1981 iPhone algemeen 1 25-09-09 00:44
iPhone: Heel raar probleem met iPhone 3GS 32Gb.... volledig vast! mollie68 Jailbreak 8 15-09-09 15:06
Gek probleem met weather.app icon Sick Mic Jailbreak apps en thema's 2 16-04-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.