iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) maar stel hij gaat kapot wat krijg je dan??? werk ook namelijk in een Telecom shop en ben benieuwd wat je dan krijgt??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
maar stel hij gaat kapot wat krijg je dan???
werk ook namelijk in een Telecom shop en ben benieuwd wat je dan krijgt?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Omdat ik er maar geen reactie op krijg neem ik aan dat ik in deze kwestie gelijk heb. d.w.z. misschien kan je een iphone in nederland verzekeren, maar als er schade is andere problemen zal de verzekering jou geen nieuwe kunnen leveren omdat zij de telefoons bij een Nederlandse groothandel kopen en die groothandels hebben geen iphone.
maar ook als er bijv: je display gebroken is kunnen zij deze ook niet maken dit omdat er geen erkende reparateur in nederland is. *je denkt toch niet dat ze hem naar een unlock / reparateur brengen!!!! (het enige wat je misschien terug krijgt van de verzekering is een ander toestel gelijkwaardig of evt geld. dat laatste zou ik niet al te zeker van zijn. dus wie graag ze geld wil weggooien, maak het dan maar aan mij over tot ziens |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit had je al eerder in dit draadje kunnen lezen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie ook ander bericht. Reken maar niet op reparatie o.i.d. maar gewoon op de dagwaarde. |
|
|||
|
|||
waarom zouden ze geen nieuwe iphone kunnen leveren ? het bedrijf wat mij een iphone heeft verkocht biedt er een verzekering bij aan. en die verzekeringsmaatschappij is daar op de hoogte van (ze hebben daar waarschijnlijk wel een dealtje in) en weten dus weten ze ook waar ze een nieuwe vandaan kunnen toveren. nogmaals, als ze 'm niet zouden kunnen verzekeren, zouden ze de verzekering ook niet actief aanbieden (mag ook niet)
|
|
|||
|
|||
dus er is mar 1 bedrijf actua of iets dergelijks dat em verzekerd?
of zijn er meerdere... |
|
|||
|
|||
neem net contact op met actua ofzo die uit die link
en krijg te horen dat ze hem absoluut nog NIET verzekeren.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je al verzekerd blijkt te zijn dan krijg je gewoon de dagwaarde. |
|
|||
|
|||
Al verzeker ik een nokia, het kan bij de verzekering niet gegarandeerd worden of, en welk toestel je terug krijgt bij onherstelbare schade of diefstal. Dus of je nou een nokia, motorola, of iphone verzekert, wat je terug krijgt blijft de vraag dus daarvoor hoef je de verzekering niet te laten. Daarnaast is het wel 100% zeker dát ik ben verzekerd, dat staat gewoon op schrift. en ik kan me voorstellen als je nu ACTUA opbelt en vraagt om je iphone te verzekeren dat ze nee zeggen want dat kan ook alleen bij aankoop niet als je m al had (nogal logisch ook)
|
|
|||
|
|||
Rabobank heeft een buiten de deur verzekering, is dat wat?
|
|
|||
|
|||
Zolang je geen bonnetje hebt, verzekerd niemand hem! Ik heb het ook gepoogd, ze proberen er dan onderuit te komen door tegen je te zeggen dat je hem nergens kan laten repareren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Schadevergoeding Basis voor de berekening van de vergoeding die wij verlenen, is: 1 de nieuwwaarde voor zaken die niet ouder zijn dan één jaar en waarvan de verzekerde de oorspronkelijke aankoopnota kan overleggen; 2 de dagwaarde voor zaken waarvan de verzekerde de oorspronkelijke aankoopnota niet kan overleggen en voor zaken die ouder zijn dan één jaar; 3 de marktwaarde voor zaken die niet kunnen worden vervangen door nieuwe van dezelfde soort en kwaliteit. |
|
|||
|
|||
mmm, waarom specifiek je iPhone verzekeren?
Dat wil volgens mij geen verzekering doen.. Ik heb mijn hele comp. gebeuren laten verzekeren.. Ik ben een echte Apple Freak en heb daarom mijn iMac, MacBook, MacBook Air en iPhone laten verzekeren.. alles in 1 pakket. Heb overal de facturen van dus die hebben ze bij elkaar opgeteld en daar wordt dan een premie voor bepaald.
|
|||
|
|||
Hallo, ik ga binnekort een iPhone kopen en wil hem ook verzekeren, weet iemand hier hoeveel een verzekering bij actua per maand kost?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je al op hun website gekeken? Daar vindt je in elk geval contactinformatie en wie weet ook de prijsoverzichten. |
|
|||
|
|||
Ik heb een mailtje gestuurd naar Actua met de vraag hoeveel het kost om je iPhone te laten verzekeren, ik kreeg dit antwoord: het is nu nog niet mogelijk om iPhones te verzekeren.
Hoe kan het dan dat jullie je iPhone wel konden verzekeren? |
|
|||
|
|||
geen idee, ik heb het in ieder geval wel bij actua, ik geloof voor 3,75 per maand zo uit mn hoofd . misschien kan het alleen in combinatie bij de winkel waar ik 'm gekocht heb (2call.nl)
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone is verzekerd van de eerste dag (in België)...
P&V verzekert iPhones aan dezelfde voorwaarden als laptops e.d.
|
|||
|
|||
Wat is de site van P&V ?
|
|
||||
|
||||
Google
Gewoon ff langsgaan in een P&V kantoor, op de site vind je er vrees ik niets over terug... Maar volgens mij zijn er wel meerdere maatschappijen in België die dit doen hoor, ze verzekeren hem gewoon als laptop. Laatst gewijzigd door The Doctor; 02-05-08 om 20:42. |
Labels |
verzekering |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verzekering | giljom | iPhone algemeen | 0 | 10-04-11 17:56 |
iPhone verzekering | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 13-02-11 13:54 |
iPhone 4 UK verzekering in NL | Fredzzz | Koopinformatie Rest Europa | 13 | 20-08-10 00:08 |
verzekering iphone | elsje1966 | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-06-10 11:20 |
iPhone Verzekering | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 9 | 28-10-08 11:19 |
|
|