//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb net verzekerd bij TPH.. hij wou me wel een verzekering aansmeren van t-mobile van 6,95 alleen hij zegt dat hun veel moeilijker doen als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 25-07-08, 21:26
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

heb net verzekerd bij TPH.. hij wou me wel een verzekering aansmeren van t-mobile van 6,95 alleen hij zegt dat hun veel moeilijker doen als je iphone kapot is.. met getuigenverklaringen,etc. en lifeline verzek. van TPH gaat via TPH zelf.. hij zo ; al gooi je hem zelf kapot, ik stuur hem wel op, want je betaald gewoon netjes je verzekering, dus interesseert mij het niet hoe die kapot is gegaan, als je je verzekering betaald vindt ik het oke

zelfs zakkerollerij of uit een gesloten auto is verzekerd. mits je binnen 48 uur aangifte doet en je nummer blokkeert.. dus wel duurder ( 13,95) maar wel meer kwaliteit lijkt me..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 25-07-08, 21:56
williamlagerberg williamlagerberg is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

maar als hij dan kapot zoek of weet ik veel is krijg je dan een nieuwe of geld.

William
  #83  
Oud 25-07-08, 23:30
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

@ william,

dan krijg ik direct een nieuwe mee uit de winkel mooi geregeld daar
  #84  
Oud 25-07-08, 23:35
williamlagerberg williamlagerberg is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard verzekering

Dat snap ik niet want ze zijn zonder abbo niet leverbaar .

Heb je dat zwart op wit.

Want dan gaan er heeeeeel veel mensen hun iPhone verliezen ben ik bang.
  #85  
Oud 25-07-08, 23:39
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik heb de voorwaarden zwart op wit ja. maar het is toch logisch dat als je een toestel verzekerd en de voorwaarden zeggen : als hij kapot gaat of wordt gestolen krijg je een nieuw toestel, dat je dan geen nieuwe iphone zou krijgen..dan kan je net zo goed geen verzekering afsluiten lijkt mij.. maar neem aan dat je dan gewoon een nieuwe iphone krijgt hoor.. er zullen ook wel 'losse' toestellen ter beschikking komen voor dit soort gevallen lijkt mij...

maar ik denk idd ook dat heel veel mensen hun iphone gaan ''verliezen''..
  #86  
Oud 28-07-08, 00:29
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

voor de mensen die bij Actua willen verzekeren:

DOE DIT NIET!!! HET ZIJN OPLICHTERS!!!!!

sorry dat dit zo moet, maar het is echt een hele bizarre organisatie. probeer maar eens de volledige voorwaarden te vinden. die vind je niet in de winkel en ook niet op de site, omdat ze echt belachelijk zijn. ik wilde mijn laptop verzekeren via Actua, maar als de dvd speler/cd writer kapot is, moet je aantonen dat je niet teveel gebrand hebt. voor de rest dekt het volledig niks. het kost ook niks maar je hebt er ook niets aan. je betaald veel geld voor een verzekering die koste wat kost je niet uitbetaald. de hele voorwaarden hangen van rariteiten aan elkaar. nog een voorbeeld:

je bent verzekerd tegen diefstal, maar alleen als het uit je eigen huis gebeurd, maar niet als je inboedelverzekering het dekt (conclusie: ze keren niet uit bij diefstal).

bij de media markt kan je hun voorwaarden lezen, maar dan moet je eerst de verzekering afsluiten (je koopt het in een plastic doosje, wat je eerst afrekent voordat je de voorwaarden die in het doosje zit kunt lezen).
  #87  
Oud 28-07-08, 21:27
wout76's schermafbeelding
wout76 wout76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Gevonden op de T-Mobile site bij de iphone Faq:

iPhone - Vragen over de iPhone

U kunt zich tegen diefstal verzekeren d.m.v. de T-Mobile Gegarandeerd Plus verzekering. Hiermee bent u verzekerd tegen diefstal en de gevolgschade daarvan. Deze verzekering is alleen te koop via de T-Mobile Shops tot 14 dagen na aankoop.

Zakelijke gebruikers kunnen zich verzekeren tegen diefstal door aanschaf van de T-Mobile Gegarandeerd service. Deze is verkrijgbaar via alle verkoopkanalen van T-Mobile.

De vraag is wel hoe het zit met "tot 14 dagen na aankoop". Is dat wanneer je hem hebt besteld of juist wanneer je hem hebt ontvangen ????
  #88  
Oud 28-07-08, 21:39
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

14 dagen nadat je hem hebt he je kan hem namelijk niet verzekeren als je de tel. nog niet hebt, want dan heb je geen gegevens zoals serie nr enzo dat je kan registreren.. en je hebt pas van aangekocht als je het hebt betaald en in huis hebt..

en over die pro assistent verzekering van t -mobile staat hierboven al het een en ander over geschreven.. ik zou iig even verder kijken.. beter een duurdere verzekering met betere dekking als een goedkopere verzekering, en als er dan dadelijk wat aan je tel. is moet je overal 3 getuigen voor hebben..
  #89  
Oud 30-07-08, 18:26
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Ook via T-Mobile een verzekering afgesloten. 6,95 per maand verzekerd tegen schade door vallen, water en andere onheilen van buitenaf. Ik heb ook nog mijn Interpolis buiten de Deur verzekering tegen diefstal en verlies.

Natuulijk krijg je van T-Mobile gewoon een nieuwe telefoon, zij hebben uiteraard gewoon toestellen achter de hand voor dit soort gevallen, maak je daar maar niet druk om.

Enige nadeel is wat ik lees dat je getuigeverklaringen moet optekenen en dat de verzekering 'cosmetische schade' niet dekt, als je dus een kras in je beeld heb, kan je je iPhone beter kapot gooien en je vriendin laten zeggen dat hij viel.

Prima geregeld..
  #90  
Oud 30-07-08, 18:38
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Ik heb vandaag gebeld met Pro Assist Nederland.

Pro Assist is een verzekeringsbedrijf voor een aantal mobiele operators zoals T-Mobile, Debitel enzv.

Helaas is het bij hun niet mogelijk om de iPhone te verzekeren omdat er nog een officiele iPhone reparateur in Nederland is.

Shit , iemand die hier mij kan vertellen waar ik em wel kan verzekeren?
Doet ProAssist nu wel, heb ik erbij genomen voor EUR 9,95 per maand (per kwartaal te voldoen, eenmalig EUR 8,50 ex. BTW registratiekosten) bij de BelCompany waar ik net m'n iPhone gekocht heb. ProAssist BelGarant, tel 0344 636324, email gsm@proassist.nl . M'n verzekering heet "BelCompany BelGarant Onbezorgd Smart".

Laatst gewijzigd door marcoblom; 30-07-08 om 22:14.
  #91  
Oud 30-07-08, 22:10
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoblom Bekijk bericht
Doet Pro Assist nu wel, heb ik erbij genomen voor EUR 9,95 per maand (per kwartaal te voldoen, eenmalig EUR 8,50 registratiekosten) bij de BelCompany waar ik net m'n iPhone gekocht heb. ProAssist BelGarant, tel 0344 636324, email gsm@proassist.nl . M'n verzekering heet "BelCompany BelGarant Onbezorgd Smart".
Scan's van de verzekeringspapieren (kan vast handiger met thumbnails in de post waar je op klikt...).





  #92  
Oud 03-08-08, 15:05
Juupke Juupke is offline
• iOS 3.0.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

binnen 2 weken na aankoop kun je in de T-shop je iPhone verzekeren bij pro-assist. 6,95 per maand, maar niet tegen kwijtraken of diefstal. Ik weet het, het is afzetterij, maar ik heb ook geen zin om 30,- per maand te blijven betalen voor een overreden iPhone.
  #93  
Oud 03-08-08, 15:25
chrisholman chrisholman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 36
Standaard

ik heb de gegarandeerd plus versie voor 7,95 pm daar zit diefstal wel in en ook misbruik van gesprekskosten voor 2000 €. Verlies zit daar niet in, lijkt me ook de premie stevig opstuwen .
  #94  
Oud 03-08-08, 16:02
Juupke Juupke is offline
• iOS 3.0.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

dat is mij van verschillende kanten afgeraden omdat het tot nu toe nog nooit iemand gelukt is om diefstal te bewijzen.
  #95  
Oud 03-08-08, 16:49
chrisholman chrisholman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 36
Standaard

dat zal wel meevallen, een politieverklaring lijkt me het miste, dan wordt weigeren lastig
  #96  
Oud 03-08-08, 16:54
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joep Geelen Bekijk bericht
dat is mij van verschillende kanten afgeraden omdat het tot nu toe nog nooit iemand gelukt is om diefstal te bewijzen.
wat is je afgeraden? om bij de verzekering van t-mobile te gaan?
ikzelf heb een lifeline verzekering van 13.75 van TPH..

lifeline dekt diefstal en verlies wel.. hier ff een klein voorbeeldje uit veelgestelde vragen;

Wat wordt er verstaan onder diefstal dekking?
Bij Lifeline is het in tegenstelling tot andere verzekeringsmaatschappijen niet nodig om schade of letselschade aan te tonen. Bijvoorbeeld zakkenrollerij, diefstal zonder geweld en zelfs verlies zijn bij Lifeline gedekt

Krijg ik een leentoestel als mijn telefoon gestolen of kapot is?
  • Een leentoestel wordt alleen meegegeven als het verzekerde toestel kapot is en ter reparatie is opgestuurd via een Phone House winkel. In 90% van de gevallen van diefstal en verlies kan de claim gelijk in de winkel worden afgehandeld en krijgt u gelijk een nieuw toestel mee.

Laatst gewijzigd door Dani1; 03-08-08 om 17:02.
  #97  
Oud 03-08-08, 21:45
menmen menmen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 11
Standaard

Zo, dat is netjes!!
  #98  
Oud 03-08-08, 22:14
steelx01 steelx01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik heb een simlockvrije iPhone 3g met telfort abbo, kan ik die ook verzekeren?
  #99  
Oud 03-08-08, 22:20
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

je moet bij TPH meteen een verzekering afsluiten als je daar het toestel koopt, en bij t-mobile binnen 14 dagen na aankoop..

dus denk niet dat het kan in een belwinkel, bij een verzekeringsmaatschappij denk ik wel.. maar zeker weten doe ik het niet
  #100  
Oud 04-08-08, 14:59
Roog Roog is offline
• iOS 2.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

je kunt de Iphone wel verzekeren bij Verzeker uw GSM bij GSMVerzekeren.nl - GSMVerzekeren.nl, geef uw GSM de zekerheid die u wilt, door uw mobiele telefoon te verzekeren.

Tmobile is duur..
en Interpolis buiten de deur dekt maar tot 250 euro (mobiele telecomapparatuur)
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 17:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 13:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 20-08-10 00:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 11:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.