Geen Service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, 3 Dagen geleden werd ik wakker met me iphone naast me, dacht maar is ff kijken of ik nog mailtje heb wat blijkt geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Service
Hey,
3 Dagen geleden werd ik wakker met me iphone naast me, dacht maar is ff kijken of ik nog mailtje heb wat blijkt geen service :S:S Ik zet dus me iphone opnieuw aan en uit, nog steeds geen service. 3g uit, Wi-Fi uit, dataroaming uit, geen service. Net heb ik een software herstel gedaan... wat blijkt nog steeds geen service, en dat op locaties waar ik 3 dagen geleden wel service had. Op sommige plekken heb ik wel bereik, maar dan bevind ik me recht onder een GSM mast Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die deze problemen onder vinden? maar ik weet niet echt meer wat ik er nog aan kan doen, de sim kaart werkt trouwens wel op een samsung SGH 900. Zal mijn iphone nu kapot zijn? Grtz Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien je iphone eens via itunes naar Fabrieksinstellingen terug doen (of bedoelde je daarmee de software herstel?)en anders misschien eens vragen bij een T-Shop.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f18/i...3g-bereik.html Laatst gewijzigd door onny0808; 09-06-10 om 18:23. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|