[3Gs, Ios4 ] Opladen niet ondersteund met dit accessoire discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister dit ook op mijn 3GS. Bij mij kreeg ik deze melding als ik probeer op te laden via een mobiele oplader ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gister dit ook op mijn 3GS.
Bij mij kreeg ik deze melding als ik probeer op te laden via een mobiele oplader (een kastje waar 2x AA in gaat). Tussen het kastje en de iPhone zit gewoon de originele kabel van Apple. Laatst gewijzigd door Alkmaar; 13-08-10 om 17:34. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple heeft een blokkade ingebouwd voor third-party apparatuur. Je kunt googlen op "iphone iapd" voor een workaround. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sterkte jullie met het probleem, lijkt mij erg vervelend! |
|
|||
|
|||
Goed nieuws! Gisteren vond ik ineens een enveloppe op tafel met een GLOEDNIEUWE iPhone!! Ik ben echt super blij! Top service van T-Mobile / Solid Vision, ben maar 8 dagen zonder geweest.
Of ze altijd zo coulant zullen zijn met een klacht als deze weet ik niet. Naast deze error heb ik ook de haarscheur als defect vermeld. Had zelf eigenlijk een repair verwacht of een swap met een refurbished. Wellicht heeft mijn uitgebreide klachtomschrijving met hetgeen dat ik zelf al ondervonden had geholpen. |
|
|||
|
|||
Na de upgrade naar firmware 4.1 heb ik het probleem *tot nu toe* niet meer gehad! Ben erg benieuwd hoe lang dit zo blijft! Iemand anders vergelijkbare ervaringen?
|
|
||||
|
||||
Opladen wordt niet ondersteund
Hallo,
Ook ik mag me sinds kort bij de velen scharen. Tomtom carkit geeft deze melding..... IOS 4.1 staat erop, iemand een oplossing?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nu hetzelfde probleem met mijn 3GS 8gb. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Labels |
ios4, iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dit accessoire is niet geop | Dionvn2 | iPhone algemeen | 5 | 09-07-11 16:31 |
"Opladen niet ondersteund met dit accesoire" | IphoneJuno | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 28-03-11 17:37 |
Windows: ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens | jjbstolk | iTunes | 24 | 16-03-11 23:16 |
Opladen niet ondersteund met accessoire | MJay1 | iPhone algemeen | 11 | 14-07-10 16:51 |
Iphone 3GS - Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone... | Elgrande | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 12:27 |
|
|