//

[3Gs, Ios4 ] Opladen niet ondersteund met dit accessoire

[3Gs, Ios4 ] Opladen niet ondersteund met dit accessoire discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister dit ook op mijn 3GS. Bij mij kreeg ik deze melding als ik probeer op te laden via een mobiele oplader ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-08-10, 16:21
Alkmaar Alkmaar is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb sinds gister dit ook op mijn 3GS.
Bij mij kreeg ik deze melding als ik probeer op te laden via een mobiele oplader (een kastje waar 2x AA in gaat). Tussen het kastje en de iPhone zit gewoon de originele kabel van Apple.

Laatst gewijzigd door Alkmaar; 13-08-10 om 16:34.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-08-10, 16:55
Patriek Patriek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alkmaar Bekijk bericht
Ik heb sinds gister dit ook op mijn 3GS.
Bij mij kreeg ik deze melding als ik probeer op te laden via een mobiele oplader (een kastje waar 2x AA in gaat). Tussen het kastje en de iPhone zit gewoon de originele kabel van Apple.
Dat is dus een ander probleem dan waar deze thread mee gestart is. Wij krijgen namelijk herhaaldelijk de error zonder dat er ook maar iets aangesloten is.

Apple heeft een blokkade ingebouwd voor third-party apparatuur. Je kunt googlen op "iphone iapd" voor een workaround.
  #23  
Oud 13-08-10, 17:24
Alkmaar Alkmaar is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriek Bekijk bericht
Dat is dus een ander probleem dan waar deze thread mee gestart is. Wij krijgen namelijk herhaaldelijk de error zonder dat er ook maar iets aangesloten is.

Apple heeft een blokkade ingebouwd voor third-party apparatuur. Je kunt googlen op "iphone iapd" voor een workaround.
Ow, sorry. Ik ga kijken naar een oplossing er voor, volgens de handleiding van mijn kodak portable charger zou het ook met een iphone moeten werken.
Sterkte jullie met het probleem, lijkt mij erg vervelend!
  #24  
Oud 15-08-10, 16:57
Patriek Patriek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Goed nieuws! Gisteren vond ik ineens een enveloppe op tafel met een GLOEDNIEUWE iPhone!! Ik ben echt super blij! Top service van T-Mobile / Solid Vision, ben maar 8 dagen zonder geweest.

Of ze altijd zo coulant zullen zijn met een klacht als deze weet ik niet. Naast deze error heb ik ook de haarscheur als defect vermeld. Had zelf eigenlijk een repair verwacht of een swap met een refurbished. Wellicht heeft mijn uitgebreide klachtomschrijving met hetgeen dat ik zelf al ondervonden had geholpen.
  #25  
Oud 29-10-10, 14:43
Borrie Borrie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

Na de upgrade naar firmware 4.1 heb ik het probleem *tot nu toe* niet meer gehad! Ben erg benieuwd hoe lang dit zo blijft! Iemand anders vergelijkbare ervaringen?
  #26  
Oud 12-11-10, 17:24
aspro's schermafbeelding
aspro aspro is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Flevoland
Berichten: 37
Standaard Opladen wordt niet ondersteund

Hallo,

Ook ik mag me sinds kort bij de velen scharen.
Tomtom carkit geeft deze melding.....
IOS 4.1 staat erop, iemand een oplossing??
  #27  
Oud 14-08-11, 11:41
Jvson02 Jvson02 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Maasland
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanwillemsen Bekijk bericht
ik heb de volgende mededeling gekregen van een bedrijf die iphones repareerd:

Dit probleem is bij ons bekend. Reparatie van deze fout kost Euro 63,00

We vervangen standaard de dockconnector/speaker assembly, dus HW reparatie.

Heb alleen weinig zin in deze kosten, iphone is nog geen jaar oud, komt alleen uit belgie en heb geen bon meer.
Hoe heet dat bedrijf?
Ik heb nu hetzelfde probleem met mijn 3GS 8gb.
Alvast bedankt!
  #28  
Oud 13-03-13, 19:14
Mer Mer is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
Niet alleen de melding op zich is wat hinderlijk, maar ik krijg dus ook vaak een popup dat een bepaald accessoire niet gebruikt kan worden om de iPhone op te laden (en dat bepaalde accessoire is dan een origineel Apple dock!) en de iPhone laadt dan ook daadwerkelijk niet op, da's nog veel erger!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
Niet alleen de melding op zich is wat hinderlijk, maar ik krijg dus ook vaak een popup dat een bepaald accessoire niet gebruikt kan worden om de iPhone op te laden (en dat bepaalde accessoire is dan een origineel Apple dock!) en de iPhone laadt dan ook daadwerkelijk niet op, da's nog veel erger!
Ik heb precies hetzelfde! En het lijkt alsof hij heel traag oplaadt en ook weer heel snel leeg is. Doe er maar een halve dag mee!! En de trilfunctie werkt soms wel en soms niet. Iemand die mij kan helpen? Die weet wat er aan de hand is etc?
Reageren

Labels
ios4, iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
dit accessoire is niet geop Dionvn2 iPhone algemeen 5 09-07-11 15:31
"Opladen niet ondersteund met dit accesoire" IphoneJuno iPhone accessoires en onderdelen 7 28-03-11 16:37
Windows: ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens jjbstolk iTunes 24 16-03-11 22:16
Opladen niet ondersteund met accessoire MJay1 iPhone algemeen 11 14-07-10 15:51
Iphone 3GS - Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone... Elgrande iPhone algemeen 2 17-02-10 11:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.