dit accessoire is niet geop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn geluid houd er ineens mee op en er staat nu als Push bericht dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze Ipone u kunt onverwachten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dit accessoire is niet geop
mijn geluid houd er ineens mee op en er staat nu als Push bericht
dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze Ipone u kunt onverwachten geluiden horen in verband met storent signaal en of slecht berijk Laatst gewijzigd door Dionvn2; 30-11-10 om 17:51. Reden: was nog nie klaar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
deze accesoire is niet geop
Heb net hetzelfde voor sinds gistere avond en zou graag een oplossing vinden ?
|
|
|||
|
|||
Heb het zelfde sinds net, geen ongebruikelijke handelingen uitgevoerd en zomaar komt die melding steeds in beeld. ook het geluid houd er mee op inderdaad..
Een oplossing zou heel chill zijn |
|
|||
|
|||
accesoire niet geoptimaliseerd...
Volgens andere forums heeft dit te maken met een vocht probleem aan de iphone connecter ...., heb mijn iphone een dag in een pak rijst gestoken voor het vocht te laten opnemen,... probleem was niet opgelost maar wel minder. nu enkele dagen later is het helemaal weg en werkt alles weer normaal dus drogen is de boodschap;-)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik krijg deze melding alleen als ik m,n iphone 4 in m,n brodit houder van m,n auto stop. Hij laadt ook niet op dan. Waar kan dit aan liggen? Ook een vochtprobleem?
M,n vriendin d,r iphone 4 pakt hij wel gewoon. Kan iemand me helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[3Gs, Ios4 ] Opladen niet ondersteund met dit accessoire | MacBookpro | iPhone algemeen | 27 | 13-03-13 20:14 |
Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone' | rlmg073 | iPhone accessoires en onderdelen | 27 | 10-07-11 18:26 |
Docking melding: Dit accessoire is niet geschikt voor de iphone | Shorty007 | Archief | 1 | 06-06-09 23:04 |
Dit accessoire is niet bedoelt voor de Iphone fix guide | iNeil | Archief | 9 | 16-05-09 12:49 |
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone | SneakerStyle | iPhone algemeen | 4 | 03-10-08 08:41 |
|
|