Tip: Voicemail knop activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hij werkt nu weer wel, ik wilde net opnieuw gaan proberen, maar toen deed hij het ineens weer. Vaag ik ben benieuwd of dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hey hij werkt nu weer wel, ik wilde net opnieuw gaan proberen, maar toen deed hij het ineens weer. Vaag ik ben benieuwd of dit zo blijft, want ik heb de code al eens ingevoerd, dus vandaar. Maar toch bedankt voor het antwoorden.
Greetz from the Hague |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
probleem opgelost dan.
|
|||
|
|||
Voor zakelijke gebruikers een 0 erbij
Voor de zakelijke gebruikers moet er vaak een 0 voor je voicemailcode. Ik heb Vodafone en dan wordt de code
*5005*86*01233# |
|
|||
|
|||
Beste vrienden dit werkt ook voor iPhone 1.1.4 bt3.9.
|
|
|||
|
|||
Werkt super voor de iPhone 1.1.4
|
|
|||
|
|||
@arator: Ook al was het een enigzins oude tip, hij werkt wel goed! Ik was er zonder deze post niet achter gekomen!
|
|||
|
|||
het werkt bij mij ook met T-mobile
|
|
|||
|
|||
Werkt Prima, ook in België
voor Proximus staat XXX dus voor 1230 |
|
|||
|
|||
Werkt ook bij mij nod steeds 1.1.1 mobistar
prachtig thanks |
|
|||
|
|||
werkt in belgie met Telenet, one happy customer
|
|
|||
|
|||
Handig, goede tip
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect, thx!
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip
|
|
||||
|
||||
Bij vodafone moet je het volgende nummer gebruiken om de functietoets voicemail in gebruik te nemen:
*5005*86*0031654501233# Werkt bij mijn firmware 1.1.4 perfect!
iPhone 3GS 32GIG FW 3.0 - Vodafone Laatst gewijzigd door Teek; 15-03-08 om 09:57. |
|
||||
|
||||
It's working!! It's Woooorkiiiing on my 16 GB iPhone 1.1.4 Thanx duude!!
Greetz Robert M. |
|
|||
|
|||
Er handig dank je voor de info
|
|
||||
|
||||
voicemail
bedankt werkt super
|
|
||||
|
||||
top hier werkt het ook met mijn vodafone abo en 16 gig iphone!
|
|||
|
|||
Thanks voor je post! Weer een functie werkend!
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect met Telfort! Ideaal, want ik vroeg me alweer af hoe ik nu bij mijn voicemail moest komen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend | Michael | iPhone algemeen | 28 | 02-03-11 23:17 |
Voicemail activeren werkt niet... | pascalletje | iPhone algemeen | 6 | 13-03-10 18:45 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
[TIP] Visual Voicemail Alternatief | Bluescotch | iPhone algemeen | 6 | 25-08-08 14:49 |
Voicemail bellen via 'Voicemail' knop | Grotesmurf | Archief | 2 | 29-07-08 12:04 |
|
|