Albums tonen geen plaatje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb sinds kort een nieuwe ipod touch. ik heb er heel veel albums op staan. alleen wat mij is opgevallen is dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Albums tonen geen plaatje
hallo,
ik heb sinds kort een nieuwe ipod touch. ik heb er heel veel albums op staan. alleen wat mij is opgevallen is dat er geen enkel van al die albums een plaatje bij staat. alleen maar een grijze plaatje met een muzieknoot. is dat bij iedereen zo? of moet ik wat doen om een plaatje erbij te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand toevallig een antwoord? sorry voor de spam maar de plaatjes irriteren me echt.
|
|
|||
|
|||
Heb je de juiste albumnamen ingevult? En dan ook op albumillustraties ophalen geklikt? Misschien kent iTunes de albums wel niet... dan zou het gewoon moeten lukken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
plaatje bij film | Hoppieee | iPad algemeen | 4 | 18-08-10 23:02 |
plaatje v/d batterij wijzigen? | levirobben | Jailbreak apps en thema's | 5 | 08-04-10 14:40 |
Muziek: Geen cover zichtbaar van albums | Reeve | Muziek, foto & video | 2 | 25-11-09 21:55 |
Vodafone plaatje | Sinan92 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 14-03-09 04:36 |
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? | andre-nl | Muziek, foto & video | 8 | 16-06-08 15:57 |
|
|