Bestanden verzenden via Bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fcruizer @ spehlivan, nee maar volgens mij werkt mijn bluetooth sinds de jailbreak al niet naar behoren. er staat in cydia, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier nog nieuws over? want dat zou wel leuk zijn...
Die Trial van iBluetooth, werk die? |
|
|||
|
|||
misschien een hele slecht kick. Maar vroeg mij af of het misschien straks met de nieuwe Iphone wel mogelijk zou zijn om ook met andere telefoons via bluetooth bestanden verzenden??
|
|
|||
|
|||
bluetooth
Hoi jdiezrequejo,
Er is een progje in Cydia: "iBlueNova" waarme je kan verzenden en ontvangen met andere telefoons. Gr. *LOL zie nu pas dat je nog geen iPhone hebt... weet niet of het met de nieuwe wel kan. Ik gok van niet. Heb wel is vernomen dat apple dit ondersteund zodat er bijv. geen liedjes en dergelijke verstuurd kunnen worden (i.v.m. rechten) Laatst gewijzigd door Bomans; 13-08-10 om 14:31. |
|
||||
|
||||
Hmz Ibluenova werkt dus niet op OS4.. heb een polaroid pogo instant printertje maar tot nu toe nog niet geslaagd om de bluetooth werkend te krijgen! Ibluetooth sluit zichzelf meteen weer af als ik erop klik. Sweettooth idem.
Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Ik heb pas sinds dinsdag een iphone 3gs 8gb gekocht en mn zusje wil mij liedjes doorsturen via bluetooth en dat doet hij niet. En ik heb al een paar liedjes erop staan van alleen maar lady gaga (ben een groot fan) en dat heb ik via itunes gedaan maar ik wil alle liedjes van lady gaga erop zetten maar die staan niet op itunes en wel op bearshare en limewire maar hoe kan ik mn iphone verbinden via bearshare want dat heb ik ook met mijn ipod nano gedaan. plz kan iemand me helpen?!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan helaas op het forum geen antwoord vinden. Het gaat mij puur om het gebruik van BT voor mijn carkit. Phone blijft zoeken naar andere apparaten, ik word wel gevonden. Please, iemand? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Muziek via bluetooth gaat stuk voor stuk via een enkel appje (bump, bluetoothshare of zo) en een stuk sneller via itunes. |
|
|||
|
|||
is het inmiddels al mogelijk om bestanden door te sturen via bluetooth???
het is wel een grote tegenvaller dat het niet kon/kan waar heb je anders bluetooth voor |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
laatste keer dat ik een iphone heb gehad dus, op mijn werk kan ik mijn iphone niet op de computer aansluiten, ik heb bluetooth juist nodig als mijn collega's iets door willen sturen.
op iedere telefoon kun je met bluetooth iets doorsturen behalve met iphone als ik eerder had geweten dat het niet ging had ik dus geen iphone gekocht daar gaat mijn 700 euro |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 november 2011 om 13:26 ---------- Ik wil die iPhone wel ruilen tegen een Nokia N95. Dat ding kan inderdaad over Bluetooth @768 Kb/s "iets" oversturen. Duurt wel erg lang, maar een kniesoor die daar over zeurt |
|
|||
|
|||
nee dank je, ik lees net op internet dat de nokia n95 in het archief ligt en dus niet meer verkocht word, er word ook geen support meer voor gegeven. en nokia vind ik sowieso niks
|
|
|||
|
|||
Een hoop vragen en antwoorden, maar volgens mij nog wat onduidelijkheid. Apple (op de mobiele devices iPhone, iPad, iPod etc.) ondersteunt in zijn bluetooth-profiel geen bestandsdeling. Dat is een bewuste keus, alleen diverse audio-profielen worden door Apple ondersteund. Wellicht in een latere versie van iOS komen er meerdere profielen. Zo is stereo-audio via bluetooth (AD2P) ook lange tijd niet ondersteund, maar sinds iOS 4.x wel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS is geen Windows, bestanden kunnen niet zomaar ergens geplaatst worden. Bestanden kunnen alleen geplaatst worden in het zandbakje van een app, met uitzondering van bijvoorbeeld apps die gebruik maken van de camerafunctie, die kunnen ook de filmrol gebruiken. |
|
|||
|
|||
Beste mensen, mij gaat het dus niet om het sturen en ontvangen van wat voor bestanden dan ook.
Ik heb het over hetkennen van mijn headset en CK dit lijkt me toch een standaard iets van BT op welk apparaat dan ook, of denk il te simpel? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met ipod via bluetooth verzenden naar telefoon? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 14 | 24-10-12 01:10 |
Bestanden op pc zetten van iphone via bluetooth? | kriss | Desktop-applicaties | 1 | 27-02-11 14:02 |
app om filmpjes via bluetooth te verzenden | c0mpaq | iPhone Apps | 1 | 29-01-10 18:20 |
MUZIEK verzenden en ontvangen met i bluetooth | djkoksal | Archief | 6 | 18-08-09 20:50 |
Foto's verzenden via Bluetooth | Sandraj71 | Archief | 3 | 14-04-08 11:16 |
|
|