En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Als je update naar 4.2 krijg je toch die app gratis ? Ik heb nog niet geupdate maar als dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In Cydia (jailbreak) heb je ook zoiets.. iTracker. Ideaal Maar hoop toch dat ik t nooit nodig zal hebben. En sinds ik de jailbreak op 4.2.1 heb uitgevoerd doet mn proximity sensor t eindelijk voor t eerst ECHT naar behoren Laatst gewijzigd door milan13; 01-01-11 om 19:59. |
|
||||
|
||||
iphone 4
Ik heb net een nieuwe iphone 4 en loop tegen een hoop problemen aan.
De wekker deed het niet, Kan niet mn adresboek met telefoonnummers overzetten, Het is niet mogelijk om in te loggen met mn net aangemaakte Apple ID, 84x geprobeerd met nieuwe wachtwoorden, Emailadressen, en de link wachtwoord vergeten Idem voor clickandbuy, Agenda is niet over te zetten. Kan mijn headset niet koppelen, idem voor laptop en computer, Graag zou ik wat tips ontvangen om mijn problemen met iphone 4 op te lossen. Mijn vorige toestel was een Nokia N95. Mijn nieuwe iphone 4 is wel even wennen. Maar........ hij ziet er prachtig uit. Internetten gaat geweldig !!!! |
|
|||
|
|||
contacten overzetten, Instellingen/Mail Contacten Agenda, daar ff helemaal naar beneden srollen, en zie daar,
De wekker moet je op herhalen, ik c,v, heb alle dagen gedaan ! Gr Lobbie Laatst gewijzigd door Lobbie; 02-01-11 om 14:33. Reden: 2 X |
|
|||
|
|||
Contacten overzetten : Instellingen, Mail Contacten Agenda,Helemaal naar beneden scrollen, en Wallah
Wekker moet je op herhalen zetten, Ik b.v heb alle dagen aangevinkt ! Gr Lobbie |
|
|||
|
|||
Bevalt de iPhone 4 nog steeds goed? Of zou je er nu al voor kiezen de iPhone 5 de nemen mocht deze eventueel beschikbaar komen rond juni/juli 2011??
( beetje een algemene vraag/stelling) |
|
|||
|
|||
Bevalt mij nog uitstekend. En ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel wensen, mogelijk wat meer geheugen of de mogelijkheid om zonder kabel te kunnen syncen met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Die mogelijkheid is er ook om zonder USB-kabel te synchroniseren,alleen je hebt er wel een jailbreak voor nodig
|
|
||||
|
||||
Lukt voor geen meter
Totaal geen support van Apple en der is ook geen support van Vodafone mijn provider. T leek allemaal zo mooi. misschien bied de telefoon winkel uitkomst. Laatst gewijzigd door TinusTrotyl; 03-01-11 om 11:10. Reden: Geen support van Apple |
|
||||
|
||||
Bestaat er geen driver voor bluetooth waar mee je alle bluethooth apparaten kunt koppelen?
Ook een Jailbreak voor nodig zeker. Hoe werkt dat? Een Jailbreak?? Laatst gewijzigd door TinusTrotyl; 03-01-11 om 11:14. Reden: Typvoud |
|
||||
|
||||
Telefoonwinkel dicht. Door Apple word je van het kastje naar de muur gestuurd.
|
|
|||
|
|||
Hoe je moet jailbreaken vind je in onze wiki . Zoals nog meerdere problemen waar je mee kampt .
|
|
||||
|
||||
3 Posts achter elkaar, was misschien handiger en bovendien overzichtelijker geweest als je gewoon een Edit gedaan had!
|
||||
|
||||
Je hebt gelijk. Ik heb nog niet helemaal door hoe dit werkt maar gaat lukken. Thanx.
|
|
|||
|
|||
MMMM... Kan alleen nog maar telefoongesprekken met mn luidspreker voeren en bij mn 3Gs doen (zonder dat ik heb geupdate iod) ineens de volumeknoppen aan de zijkant t niet meer.. Heel apart.. Voor de rest wordt t alleen maar leuker met Remote en ATV 2 en AirportExpress...
|
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem met mijn 4 sinds ik hem half september vorig jaar gekocht heb in Mediamarkt hier in België. De 3G verbinding werkt niet naar behoren. Als ik die aanzet en ik update direkt mijn FB pagina dan lukt het (na enige tijd). Zodra dat ik dan iets wil posten zegt hij dat hij geen internet verbinding heeft ;-( Zelfde met mail, 3G verbinding aanvinken direkt naar je mailbox gaan (niet alle mailboxen want dan lukt het ook niet) en dan komen de mails binnen. Youtube werkt totaal niet. Dus ik heb de telefoon terug binnen gedaan op 4 december. Nu heb ik hem terug sinds gisteren, volledig nieuw toestel, nieuw IMEI nr, voor en achterkant zijn ook nieuw... Maar nog steeds identiek hetzelfde probleem. Nergens heb ik dit probleem al terug gevonden, heeft er iemand raad?? Volgens proximus heeft Apple het toestel enkel voorzien van nieuwe buitenkant en hem hergeprogrameerd met nieuw IMEI nr. Wat wel lukt, en dit vindt ik nog het vreemdste van allemaal, is internet Thetering. Ik hang hem via de USB kabel aan mijn laptop en presto internet, zo vlot als maar kan.... Ik begrijp der niks meer van....
|
|
|||
|
|||
@integra NOS
Ow das niet eccht een fijn probleem, dan valt dat van mij nog wel mee..Kunnen ze je niet gewoon een hele nieuwe iPhone 4 geven? Valt toch nog in de garantie periode? Mijn pa heeft een nieuwe van T-Mobile gekregen omdat ie steeds een error met updaten kreeg.. |
|
|||
|
|||
@milan13: ge moet mij zeggen, zo'n duur toestel en nie goed werken. Om gek van te worden. Volgende week eens naar mobistar center gaan en kijken wat ze daar zeggen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja je hebt helemaal gelijk... Vind echt dat ze je op zn minst een nieuw toestel moeten geven.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ben al een hele tijd opzoek naar een app om dit te doen met iPad. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? | chicago | iPad algemeen | 11 | 25-06-11 13:19 |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
hoe iphone overnemen via pc | derik | iPhone algemeen | 2 | 17-04-10 16:27 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
Hoe unlock je je iPhone? | Rocco | Archief | 37 | 21-10-07 18:13 |
|
|